Gå til innhold

Tippeligaen! Snart avspark!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Med fare for at denne tråden lider samme sjebne som forgjengeren ifjor;

Mandag starter tippeligaen opp igjen!

Heia ROSENBORG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moonshadow

Det blir så gøy å se Rosenborg vinne serien igjen. Er det ikke gull nr 13 de tar hjem til trheim i år da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Og nå kom jeg på hva jeg ikke liker med våren: Tippeliga og gale syklister :-x

Sorry, MarianneE, mente ikke å ødelegge tråden din, måtte bare få det ut :ler: *sniker meg ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malama

Da jeg informerete på jobb om at jeg kommer merkbart for sent på jobb tirsdag over påske fordi jeg skal til Trondheim på seriestart, presterte noen å si "start av hva?" Jeg måtte trekke pusten litt oppgitt før jeg forklarte at dette handlet om fotball.

Det er nemlig tid for seriestart. Det er tid for å sette seg på toget for å dra fra påskeferie til trønderland for å se en kamp, og deretter 12-14 timer på buss tilbake til Bergen (derav at jeg kommer for sent på jobb) Men dette kunne ikke folk skjønne nei...

Men det er sant. Sola dukker opp, det blir grønne blader her og der, det blir påske, da er det sikkert, det er tid for seriestart! Vinteren er over :)

Og nei, det er ikke de trønderene som skal vinne i år nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for at denne tråden lider samme sjebne som forgjengeren ifjor;

Mandag starter tippeligaen opp igjen!

Heia ROSENBORG!!

:enig_animasjon: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

HEIA, HEIA ROSENBORG!!!!!!!!

ÅH, SÅ ARTIG DE SKA BLI MED GLÀ-FOTBAILL PÅ LERKENDAL IGJÆNN..... :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Og nå kom jeg på hva jeg ikke liker med våren: Tippeliga og gale syklister :-x

Hva med syklende tippeligagale ektemenn? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker våren fordi da kan man drømme om mennesker fra Midtnorge med karsk, svart/hvitt og hår i ansiktet som møter på kamp for å se sine importerte stjerner vinne nok en gang.... Men noe går galt akkurat i år. RBK snubler - alle medgangssupporterne deres begynner å gråte når RBK kun ligger på 4. De er ikke vant til sånt, stakkar...

Det er en herlig drøm 8)

Heia bortelaget (på Lerkendal) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moonshadow
J alle medgangssupporterne deres begynner å gråte når RBK kun ligger på 4. De er ikke vant til sånt, stakkar...

Rosenborg supportere er ikke medgangssuportere. Men vi har ikke kunnet bevise annet på mange år fordi vi knuser allesammen :wink: Som vi selvfølgelig også gjør i år. Å rosenborg har ligget langt nede mange ganger de, selv om de vet å komme seg opp når det er på tide. Ingen utllendinger på Rosenborg eller nå! Bare nordmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Jeg liker våren fordi da kan man drømme om mennesker fra Midtnorge med karsk, svart/hvitt og hår i ansiktet som møter på kamp for å se sine importerte stjerner vinne nok en gang.... Men noe går galt akkurat i år. RBK snubler - alle medgangssupporterne deres begynner å gråte når RBK kun ligger på 4. De er ikke vant til sånt, stakkar...

Det er en herlig drøm 8)  

Heia bortelaget (på Lerkendal)  :-)

Jeg heier på samme lag som Ville jeg :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Malama

Etter å ha tilbrakt 14 timer på en buss (og det var bare returen, vi brukte en del tid på turen TIL også...) kan jeg bare lure på en ting... Hvorfor i all verden utsetter jeg meg for dette, FRIVILLIG? Gitt min tilstand i natt hvor jeg var så iskald at jeg hadde vondt i skuldrene, vondt i lysken, selvsagt så kalde tær at jeg knapt kunne gå, og skalv så jeg brukte all min konsentrasjon om å puste, puste...... ja da kan jeg bare si en ting... fotball er noe merkeige greier som får oss til å utsette oss for dette (selvsagt en liten anelse min feil at jeg glemte å ta med vinterstøvlettene som jeg har pakket bort da, men....)

Fotball og kjærlighet (jeg hadde da aldri gjort dette om det ikke var for min samboer...)

Så tapte vi da, men livet går videre, merkelig noki. (og jeg kom meg ikke på jobb i det hele tatt jeg, for jeg kom hjem nå for under en halvtime siden (ganske mye etter antatt retur klokken ti i formiddag) så da ble det liksom ikke tid til noe jobb da.... Men nå vil jeg ha MAT!

Også er jeg glad for at neste kamp er hjemmekamp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"For vi er svarte og hvite og vi er best, når vi speller fotball så blir det fest - ODD GRENLAND, det er laget vårt!"

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...