AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 Forrige helg var jeg på en fest hvor jeg møtte flere av de jeg gikk på vgs med. Ei av de var ei jente jeg gikk i klasse med. Jeg har aldri pratet med henne bortsett fra at vi hadde et prosjekt sammen tidlig i første klasse, selv om jeg husker jeg synes hun var litt søt når vi gikk på vgs. Vi sto litt i ytterkant av alle andre og pratet sammen om hva vi og vennene våres drev med nå. Plutselig sa hun at det var noe hun måtte innrømme. Hun fortalte at helt siden vi hadde vært på gruppe den ene gangen i første klasse på vgs hadde hun vært forelsket i meg, men ikke turt å gjøre noe med det. Deretter begynte hun å gråte, jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre, så jeg ga henne en lang klem. Så tørket jeg tårene fra kinnene hennes og kysset henne. Det var et utrolig godt kyss og vi pratet mer sammen etter det. Dagen etter tok hun kontakt på facebook og vi har pratet der nesten daglig. Hun er en veldig ålreit jente, ganske annerledes enn det jeg fikk inntrykk av på videregående og jeg angrer litt på at jeg ikke prøvde å bli kjent med henne der. Neste uke skal samme personen ha fest igjen, jeg har tenkt meg dit og det samme har hun jenta. Det jeg lurer på er hvordan bør jeg oppføre meg ovenfor henne. Når jeg kysset henne var vi begge beruset og det var vel strengt tatt derfor jeg i det hele tatt turte å kysse henne slik jeg gjorde. Som sagt var kysset godt og jeg synes hun er veldig ålreit. Når vi prater sammen virker hun veldig "på", hun svarer fort, det er ofte hun som starter samtalene og hun holder samtalene igang hvis vi ikke har sagt noe på en stund. Anonym poster: 48bcfda539cb0933644161bd69c6d14a
Gjest Sjøhesten Skrevet 1. juni 2013 #2 Skrevet 1. juni 2013 Er du interessert i henne eller ikke? Det er jo veldig relevant her. 2
Gjest .-L-. Skrevet 1. juni 2013 #3 Skrevet 1. juni 2013 Du oppfører deg som en normal person Kanskje vise at du liker henne? 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #5 Skrevet 2. juni 2013 Jeg er litt interessert, men skal jeg på en måte fortsette der vi slapp forrige gang, med kyssing og slikt? Vi hadde jo begge drukket da. - TS Anonym poster: 48bcfda539cb0933644161bd69c6d14a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #6 Skrevet 2. juni 2013 Selvfølgelig skal du ikke bare fortsette der dere slapp sist. Anonym poster: 2495173060277c274a46cd53dc1aabc8 1
Zess Skrevet 2. juni 2013 #7 Skrevet 2. juni 2013 Hun begynte å grine? I smell drama queen Men hvis du er interessert så går du selvsagt bare bort til henne og smellkysser henne igjen! Etter at du har sagt hei og snakket med henne en times tid, selvsagt. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #8 Skrevet 5. juni 2013 Helt normalt, men hvis du er interessert prøv å flørt litt med henne. Du kan jo gjerne kysse henne igjen hvis du føler for det også Anonym poster: 8d4bb75eb5707a1c3b48f6a9152afb8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå