Ingeborg! Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 Jeg har en 5 år gammel dvergpuddel som i våres plutselig begynte å "synge" intenst med da ene sønnen min øvde på fela. Det virker som hunden synes det er kjekt, og det er èn spesiell låt som får ham til virkelig å "synge" med. Det er med voldsomt engasjement - hvis en kan kalle det dèt (skakker på hode, strekker hals og uuuuuler), og hunden reagerer på samme måte om det er avspilling av video (av ham selv og sønnen vår) eller om det er "live". Og det er gjennom hele låten + litt til (gutten min "uler" gjerne med en liten stund etter han har sluttet å spille) Noen som har opplevd noe liknende? Og er det noen som vet hvorfor hunden kan reagere sånn? Jeg håper jo det er fordi han liker musikken da
Gjest avocadoen Skrevet 31. mai 2013 #2 Skrevet 31. mai 2013 Har sett det flere ganger på tv, men aner ikke hvorfor 1
Gjest Rosetorne Skrevet 1. juni 2013 #3 Skrevet 1. juni 2013 (endret) Tror det er et instinkt, akkurat som når en ulv uler, så slutter de andre seg i flokken til den. Det er fordi den oppfatter musikken som slik "uling" og ikke nødvendigvis fordi den liker musikken, dessverre Endret 1. juni 2013 av Rosetorne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå