Gå til innhold

Trenger ærlige tilbakemeldinger - og hvorfor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte den ikke. Beklager.

• Liker 2
Skrevet

Helt enkel og grei, men jeg ville ikke gått for den selv.. ;)

• Liker 2
Skrevet

Huff, nei. Fælt snitt, fæl fargekombinasjon, fælt mønster ... ikke bra!

• Liker 3
Gjest Lillesiren
Skrevet

Heller ikke storfan. Blir i tillegg for hard kontrast mellom det hvite og mørkeblå(?).

AnonymBruker
Skrevet

Helt flott at folk sier meningene sine, no hard feelings :) Men gjerne forklar hvorfor.

Anonym poster: b82ed39c4d7d79b19fa169cdca151b3c

AnonymBruker
Skrevet

Heller ikke storfan. Blir i tillegg for hard kontrast mellom det hvite og mørkeblå(?).

Det er sort og hvit

Anonym poster: b82ed39c4d7d79b19fa169cdca151b3c

Skrevet

Helt kurrant og grei kjole det der, ikke noe superspesielt og ikke noe jeg hadde valgt selv - men jeg har en helt annen stil. Tror ikke det er en kjole jeg hadde husket så lenge. Men helt grei :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes den var veldig fin:)

AnonymBruker
Skrevet

Likte den ikke. Jeg liker ikke mønstrene foran på den, ei heller overgangen mellom det sorte (som jeg også synes ser blått ut) og hvite bakpå. Selve formen foran er fin. Men jeg har ingen sterke følelser rundt det, altså, bare sier hva jeg tenker når jeg ser den.

Er mann i 20-årene, sånn i tilfelle det betyr noe for deg hvem som mener hva om den :)

Anonym poster: 68c30b65edead43fc50dd201f648032a

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker den ikke, og hadde ikke valgt den selv.

For meg blir den for "voldsom", både i størrelse, farger og snitt.

Synest det er for mye som skal ta oppmerksomheten på en gang, brodering i fronten, samt litt mørkeblått(?) i utringingen og delt topp og skjørt. Bak blir det for mye mørkeblått, ser ut som man har tatt det stoffet man fant for å "fylle inni" slepet, og her er det også broderinger.

Jeg ville ha valgt en kjole i ett, istedet for en todelt, og på bildene se det ikke helt ut som fargene på de to delene er helt like.

Men; om du liker den, ´smak´ litt mer på den, se på andre kjoler, og om du fortsatt er betatt i denne, er jo valget lett:)

• Liker 1
Skrevet

Har sett kjoler av den typen eg har likt bedre. Syntes den typen kan fungere om brudgommen har bunad foreksempel. Problemet med ein sånn kjole er at ein kan forsvinne heilt i den. Den eine detaljen er så stor at folk vil kanskje henge seg fullstendig opp i den og ikkje legge merke til personen i kjolen...

Som brud syntes eg målet er at heilheten av utsjånaden skal være fantastisk. Ein vil heller at folk skal sei: for ei nydelig brud, enn: for ein nydeleg brudekjole. Eller: sjå det broderiet på kjolen... Eg kunne fortsatt i det uendelige, poenget er at heller enn å henge seg opp i detaljer bør ein velge det som vil framheve bruda, og hennar naturlege skjønnhet:)

Syntes forresten toppen var veldig fin framme, men botnen frammantifrå var veldig kjedelig, ser ikkje ut som dei to delene høyrer saman.

Skrevet

Synes ikke den var fin i det hele tatt. Hvorfor? For det første er det en svart del på den som var lite passende til resten av kjolen, for det andre så ser kjolen todelt ut, altså det ser ut som en topp og et skjørt sammen. Likte heller ikke detaljene på den.

• Liker 1
Skrevet

Så fremsiden nå, og syntes ikke detaljene der var fine. men likte baksiden

Skrevet

I utgangspunktet liker jeg litt utradisjonelle kjoler, gjerne med kontraster. Har sett kjoler av denne typen som er mye penere enn akkurat denne. Den blir for voldsom og kontrastene for dominerende. Snittet på kjolen er heller ikke pent.

Skrevet

Liker kjoler av denne typen med to farger og en litt adskilt topp, synes denne var fin også. Men er vel enig i de som sier at de har sett penere versjoner.

Gjest lisha
Skrevet

syns det blå blir for voldsomt..ville heller prøvd å finne f.eks et mørkeblått bånd og ha under puppene/ i midjen om du er opptatt av fargen :) men har sett fine kjoler med litt fargebånd øverst og nederst på kjolen.

Gjest Adriane
Skrevet

Jeg syns kjolen er helt ok. Ikke noe jeg ville valgt selv, men det handler om smak. Jeg ville også valgt en annen kontrastfarge, som ikke så til de grader skiller seg ut. F.eks champagne? Det ville kanskje gjort kjolen mindre... "skrikende" :)

Skrevet

Synes den kjolen var helt nydelig, og noe jeg lett kunne valgt selv. Fordi jeg jeg er så lei av alle de såkalte "spesielle" kjolene ala denne som alle ser helt like ut for min del. (like stygge da i så måte). Likte konstrasten og de spesielle detaljene, selv ville jeg gått for sotede øyne og en enkel frisyre.

• Liker 4
Skrevet

Jeg har sett mange kjoler i hvitt med sorte detaljer, og dette var en av de penere fordi det sorte ikke var overalt og veldig dominerende. Men når det er sagt så tror jeg ikke resultatet nødvendigvis blir likt bildet, har sett altfor mange bestillinger fra sånne sider hvor resulatet er langt fra orginalen.

Ellers enig med Gitte ang. sveis og sminke.

På "say yes to the dress" på TLC så jeg en gang en hvit og sort kjole som er noe av det peneste jeg har sett, til tross for at jeg ofte synes kombinasjonen ikke funker i brudekjole. Den var havfruefasong med et enkelt sort belte og sorte "blonder"(mønster muligens) langs kanten nede og oppe i utringningen, veldig enkel og likevel veldig spesiell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...