Gå til innhold

Feil tidspunkt og feil mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp begynt en ny mann der hvor jeg jobber, han er veldig snill og sjarmerende. Jeg mener at han virker veldig beskjeden når vi er rundt arbeidskollegene og da snakker han ikke så mye med meg, han kjenner jo en del av arbeidskollegene fra før, så alt han er veldig opptatt av å henge med dem da. Han er vel 4 år eldre enn meg. (Jeg er 18 år) og har dame. Når alle jeg jobber med er inne på kontoret oppfører han seg helt normalt, men når det er bare oss to er han veldig flørtende. Vi har vel funnet tonen ganske bra for å si det sånn. Men så er jo problemet da; han har jo dame! Jeg er ganske sikker på at det er bare sånn han er, veldig flørtende liksom, og siden dama ikke er i nærheten så er det vel bare lettere for ham å flørte.

Problemet mitt er at jeg er veldig tiltrukket av ham og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg vet jo at jeg burde holde meg unna ham, men jeg vil ikke lage dårlig stemning, og jeg føler at jeg kommer til å bli veldig overlegen når han flørter og han ikke får noe respons tilbake, siden han er jo vandt med at jeg flørter tilbake.

Noen råd om hva jeg burde gjøre? :klo: Jeg vil jo ikke såre ham eller lage dårlig stemning generelt på jobben heller.

Anonym poster: 84763c5c8fa4840f8152aa13b4b487b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det en mulighet for at du kan unngå situasjonene der dere er alene, sånn at flørtinga begrenses?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...