Gå til innhold

Kryss til høyre når man skriver inn...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I det siste har jeg begynt å legge merke til at det kommer et kryss opp til høyre for brukernavn når jeg foreks.logger inn på Kvinneguiden. (Etter passordet er skrevet inn kommer det også forresten opp noe som ligner et øye)

Krysset kommer opp for meg også når jeg skriver overskriften på innlegget mitt.

Krysset kommer også når jeg skriver inn søkeord på startsiden.

Noen som vet hva det er?

Kan det være at det finnes en slags tellefunksjon for hvor mange ganger man søker opp ting/ logger seg inn osv.?Blir man overvåket?

Anonym poster: 35c9a82a8a140b62196f386ae1a14da5

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hadde vært mye letter å forstå hva du mener, om du hadde tatt et screenshot av problemet ditt.

Edit:

Skjermdump på godt norsk...

Endret av -Leon-
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært mye letter å forstå hva du mener, om du hadde tatt et screenshot av problemet ditt.

Edit:

Skjermdump på godt norsk...

Er ikke så god på data. Har laget et printscreen og lagret i Word men vet ikke hvordan man legger ved vedlegg i svar her på KG.

Skrevet

Jeg ville valgt paint istedenfor word. Så poster du bildet her.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville valgt paint istedenfor word. Så poster du bildet her.

Legg merke til krysset som kommer opp bake søkeordet kvinneguiden.no i søkeboksen

post-37809-0-20579000-1370106962_thumb.p

Skrevet (endret)

Det må være noe med Internett Explorer. Har du trykket eller holdt musen over krysset? Sletter den bare ikke ordet du har skrevet eller?

FYI så står hele navnet ditt på bildet. Kanskje du burde fjerne det om du vil være helt annonym :P Eller det står ett navn hvertfall, om det er deg er jo en annen sak :P

Edit:

Prøvde å gå inn på startsiden.no gjennom Firefox (som jeg bruker) og får ikke det krysset fram.

Endret av -Leon-
Skrevet

Det fjerner bare teksten som står i søkefeltet, og er IKKE bare en ting i IE, har det også i Opera

Skrevet

Vil tippe at øyet som kommer opp der du taster passord er en funksjon som lar deg se passordet i klartekst.

Gjest Spils
Skrevet

Navnet ditt står forresten i klartekst på det bilde, så om du vil forbli anonym kan det være lurt å ta det ned igjen

• Liker 1
Skrevet

Legg merke til krysset som kommer opp bake søkeordet kvinneguiden.no i søkeboksen

Gratulerer, du har nettopp lagt ut ditt fulle navn på kvinneguiden.

Skrevet

Navnet ditt står forresten i klartekst på det bilde, så om du vil forbli anonym kan det være lurt å ta det ned igjen

Har du googlet henne..? ;)

Gjest Spils
Skrevet

Har du googlet henne..? ;)

Nah. Blir litt vrient å skulle knytte navnet opp mot brukernavnet på KG uansett, så sånn sett var ikke "funnet" så interessant at jeg tok meg bryet :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...