Fakse Skrevet 9. april 2004 #1 Skrevet 9. april 2004 Kjøpte noen hudpleieprodukter for ikke så lenge siden, og fikk med en pafymeprøve samtidig. Liker å prøve ut nye dufter, så jeg satte pris på det. Hadde allerede parfyme på meg, så jeg vente med å prøve til dagen etter. Sprayet på hals og håndledd, men fikk nesten sjokk etter kun kort tid. Parfymen luktet veldig kjent, men absolutt ikke parfyme. Det eneste jeg klarte å forbinde med den var pipetobakk. Fikk migreneanfall litt senere samme dag, og tenkte at det var derfor luktesansen min var litt satt ut. Prøvde derfor parfymen på nytt noen dager senere, men syntes fortsatt den lukta det samme. Høres jo helt merkelig ut, er da ingen som vil gå rundt og lukte pipetobakk?? Parfymen jeg snakker om her heter Lolita Lempicka. Noen som har prøvd den og kan si hva de synes?
Gjest care Skrevet 9. april 2004 #2 Skrevet 9. april 2004 Hvis den heter Lolita og lukter pipetobakk så ser jeg kanskje en sammenheng.
Gjest Balenciaga Skrevet 9. april 2004 #4 Skrevet 9. april 2004 Hehe. Jeg skjønner hva du mener. Jeg liker ikke den parfymen, men det er endel bekjentesom bruker den. På de som bruker den fast lukter den slik den "skal" være. På andre har jeg kjent det samme som deg. Det er når duftstoffene i parfymen ettehvert reagerer mot huden det mystiske skjer. Når de forskjellige "lagene" i parfymen fordamper er det flere forskjellige noter som kommer fram. Ofte passer ikke kjemien i huden sammen med dem i parfymen og da kan slikt skje. Det er ikke unikt for LL. Det er nettopp derfor det er umulig å skulle kjøpe parfyme ved å lukte på flasken. Den bør prøves på huden både en og to ganger før den kjøpes. Mange som har brent seg på dette og brukt penger på en dyr parfyme som ikke kan brukes.
Fakse Skrevet 9. april 2004 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2004 Har enda halvparten av prøveflaska igjen. Får gi den videre til noen andre som kan teste den ut da Kjøper aldri parfyme uten å ha testa grundig. Det har visst mannen min skjønt, for nå sist han var ute og reiste i jobben kom han hjem med en eske med 5 mini-parfymer (4-5 ml) fra Estee Laudeer til meg, med løfte om å kjøpe mere av den jeg likte best
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2004 #6 Skrevet 10. april 2004 Jeg liker Lolita, jeg! Og jeg har fått mange komplimenter når jeg har brukt den:) Men det er en spesiell duft som ikke passer til alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå