AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 Har slått opp med typen min. Det var et forferdelig brudd og min feil (sier ikke grunnen, fordi dere sikkert kommer til å bli påvirket av det). Flyttet for en uke siden og nå ringte han meg fordi han ville at jeg skulle hente resten av tingene mine. Vi har fire mnd oppsigelsestid og jeg har sagt meg villig til å flytte ut og betale leie ut oppsigelsestiden. Jeg mener at jeg har rett på å ha tingene mine der så lenge jeg betaler, men han vil ha alt mitt og meg ut + leien. Hvem har rett? Anonym poster: 2ed02f9dabe69efc5589743126c9888c
Gjest Armule Skrevet 31. mai 2013 #2 Skrevet 31. mai 2013 Selvfølgelig kan du ha tingene dine der, hvis du betaler leie. Du kunne bodd der, omså, uten at han kunne sagt noe på det. 3
Snakkis Skrevet 31. mai 2013 #3 Skrevet 31. mai 2013 jeg hadde hentet tingene og latt være å betale leie i oppsigelsetiden.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2013 #4 Skrevet 31. mai 2013 Du har forsåvidt rett til det, men når det er din feil så mener jeg du bør gjøre det du kan for at han ikke skal måtte ha ting rundt seg som minner han om deg.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #5 Skrevet 31. mai 2013 Hent tingene dine, betal leia og svelg noen kameler. Jeg antar at du har gjort deg fortjent til bruddet, og da er det bare ekstremt slemt å forvente noe som helst av han, eller sette han i en vanskelig økonomisk situasjon. Anonym poster: e83b0739f11b6e70364697e98f4ab17b 3
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2013 #6 Skrevet 1. juni 2013 Har slått opp med typen min. Det var et forferdelig brudd og min feil (sier ikke grunnen, fordi dere sikkert kommer til å bli påvirket av det). Flyttet for en uke siden og nå ringte han meg fordi han ville at jeg skulle hente resten av tingene mine. Vi har fire mnd oppsigelsestid og jeg har sagt meg villig til å flytte ut og betale leie ut oppsigelsestiden. Jeg mener at jeg har rett på å ha tingene mine der så lenge jeg betaler, men han vil ha alt mitt og meg ut + leien. Hvem har rett? Anonym poster: 2ed02f9dabe69efc5589743126c9888c Skikkelig sjarmerende du. Først gjør du et eller annet (utro tipper jeg) og så sitter du og krever rettigheter atpåtil. Du bør slå opp "ydmyk" i ordboka og faen meg være glad for at han ikke sender skrapet ditt til fretex...
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #7 Skrevet 1. juni 2013 Du burde ikke skreve at det var din feil, bare skrevet at det var et stygt brudd. For folk her klarer ikke å la vær å kommentere det. Er enig med de som sier at du bør hente tingene nå og være ferdig med saken, det vil bare plage han mer om tingene dine blir værende en stund. Og du trenger vel tingene dine? Anonym poster: 0d75d4f959fa03623e050402c6cf9180
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå