Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min er mindre interessert i å ha sex med meg etter at jeg har lagt på meg. Jeg er fornøyd med hvordan jeg ser ut, og selv om jeg er klar over at jeg har lagt på meg 3-4 kg siden vi ble sammen, syns jeg ikke det er noe å grine over. Jeg går på et krevende studie som har tatt opp veldig mye av tiden min de siste månedene, og har derfor ikke trent like mye som jeg pleier den siste tiden. Jeg har samtidig gitt etter for "cravings" i denne perioden fordi jeg bruker all selvdisiplinen min på å lese . eksamen.

Jeg har merket over lengre tid at han er mindre interessert i sex, og når vi har det virker det som han ikke blir så revet med. Han gir meg ikke komplimenter for utseendet lenger og gir meg ikke følelsen av å være særlig attraktiv. Jeg har tatt opp dette med han, og etter mye snakk kom det frem at han hadde vært mer tiltrukket av meg om jeg ble litt fastere i fisken. Jeg må legge til at jeg oppfordret han til å være helt ærlig med meg, for det satt ganske langt inne for han å si det til meg.

Jeg er ikke misfornøyd med hvordan jeg ser ut, jeg er normalvektig og har en slank silhuett og former på de riktige stedene. Jeg tror nok det er mange som hadde vært veldig fornøyd med den kroppen jeg har. Jeg tar meg ikke særlig nær av det han sa, problemet mitt nå er at jeg syns han har for overfladiske verdier på dette området. Og så lurer jeg på om vi virkelig har kommet til bunns i problemet, eller om det kan være noe annet som ligger bak. Men hva skulle det være, og hvorfor si noe sånt til kjæresten hvis det er en løgn?

Jeg syns rett og slett at det er for dumt å slanke seg for en gutt når man selv er fornøyd med sin egen kropp. Ikke for det, jeg kommer til å gå ned i vekt igjen når eksamen er overstått og livsstilen min normaliserer seg igjen. Men at han skal miste tenningen fordi jeg har lagt meg ut litt... Bah. Det er ikke så sexy å være så overfladisk heller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er 3-4 kg ikke 30-40 du har lagt på deg. Ja det er overfladisk av han.

• Liker 14
Gjest Kalkunen
Skrevet

Hva så om det er overfladisk av han? Tror du han tenner noe mer på deg av at du mener det? Utrolig irriterende at visse kvinner innbiller seg at de kan godkjenne og avvise hva vi tenner på og ikke. Du fikk han til å være ærlig, så bruker du det mot han, way to go.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva så om det er overfladisk av han? Tror du han tenner noe mer på deg av at du mener det? Utrolig irriterende at visse kvinner innbiller seg at de kan godkjenne og avvise hva vi tenner på og ikke. Du fikk han til å være ærlig, så bruker du det mot han, way to go.

Djeez. Jeg tenner på en mann med sixpack, men gjør det meg avtent om mannen har ølvom fordi det har vært jul? Nei! Han jeg er sammen med nå trener mye om sommeren og slapper av rundt jul, så kroppen hans forandrer seg mye gjennom året, men jeg er like tent på han etter jul som jeg er om sommeren.

Er ikke alle av oss som er like store overfladiske idioter og noen av oss ser faktisk etter ganske mange andre ting enn kropp når vi blir sammen med noen.

TS: ja, det er overfladisk av kjæresten din. Ville virkelig tatt en skikkelig alvorlig prat med han en gang til. For meg så er noe sånt en dealbreaker. Om det hadde vist seg at min kjæreste var så utrolig overfladisk at han ble avtent om jeg la på meg 3 kilo så hadde jeg helt ærlig slått opp.

Anonym poster: 6bcef134b99e20ad814bd392bd9628ed

• Liker 6
Gjest Kalkunen
Skrevet

Djeez. Jeg tenner på en mann med sixpack, men gjør det meg avtent om mannen har ølvom fordi det har vært jul? Nei! Han jeg er sammen med nå trener mye om sommeren og slapper av rundt jul, så kroppen hans forandrer seg mye gjennom året, men jeg er like tent på han etter jul som jeg er om sommeren.

Er ikke alle av oss som er like store overfladiske idioter og noen av oss ser faktisk etter ganske mange andre ting enn kropp når vi blir sammen med noen.

TS: ja, det er overfladisk av kjæresten din. Ville virkelig tatt en skikkelig alvorlig prat med han en gang til. For meg så er noe sånt en dealbreaker. Om det hadde vist seg at min kjæreste var så utrolig overfladisk at han ble avtent om jeg la på meg 3 kilo så hadde jeg helt ærlig slått opp.

Anonym poster: 6bcef134b99e20ad814bd392bd9628ed

De fleste menn tenner ikke på penger og skinnende gjenstander så kroppen er ganske viktig. Det er fortsatt helt irrelevant hva du tenner på eller hva du måtte mene om hva han tenner på, pointet er at han ikke tenner på henne sånn som hun er nå, og jeg forstå han. Jenter med ukontrollerbart godteribehov er ufattelig utiltrekkende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er overfladisk av han om han tenner mindre på deg av den grunn. Men pass på at han ikke bare bekreftet AT du hadde lagt på deg. Det er forskjellig fra å ikke tenne på deg pga det. Det er vanlig at de fleste forhold blir litt mer avslappede med tiden, og ikke har den stormende forelskelsen og tenningen som man ofte har i begynnelsen.

Han burde heller være stolt av deg som er en målrettet student som klarer å bruke kreftene på det som er viktig. De fleste legger på seg litt med årene. 3-4 kg er ikke mye.

Anonym poster: 756b7abea25ee342e271955d4e2aa35c

• Liker 1
Skrevet

Ja, det synes jeg. Tåler han ikke mer enn som så så tenker jeg at han i grunn ikke er verdt å satse på. Man kan ikke forvente at vi kommer til å være den samme hele livet, det er bare sånn det er, og jeg hadde aldri orket å være sammen med en partner der det bare skal et par kilo til før man mister sexlysten.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 2
Skrevet

Plutselig begynte eg å lure på om kalkunen og han bloggeren som var diskutert her inne er den samme...

Tre til fire kilo er forresten ingen ting. Eg hadde blitt sjokkert om forloveden min hadde lagt merke til ein så liten forskjell i vekt.

Det at han legger vekt på det er eit utrolig dårlig teikn, og viser at han har bekymringsverdige verdier. Om ein elsker nokon så gjer ein det pga personlighet ikkje utseende. Kva om du blei gravid, treng nærhet og støtte, men han ikkje vil pga nokre kilo ekstra. Tre til fire kilo regner eg med viser mindre enn om ein får vatn i kroppen, som eg har inntrykk av er vanleg ved graviditet. Eller om noko enda meir alvorleg skjer. Sjukdom som gjer at du må på medisiner ein kan legge på seg av...

For meg er eit forhold null verdt om slike overfladiske verdiar spelar inn på samlivet.

• Liker 4
Skrevet

Ja, det synes jeg. Tåler han ikke mer enn som så så tenker jeg at han i grunn ikke er verdt å satse på. Man kan ikke forvente at vi kommer til å være den samme hele livet, det er bare sånn det er, og jeg hadde aldri orket å være sammen med en partner der det bare skal et par kilo til før man mister sexlysten.

Mvh Yvonne :heiajente:

Signerer denne. Enten for han like deg for den du er og med 3-4kg ekstra ellers syntes jeg du bør finne den en mindre overfladisk dust. Så kan vel han prøve seg på en supermodell av et slag.

Gjest C4r1n3
Skrevet

Lurer på hvordan det hadde blitt om du ble gravid jeg, kroppen forandrer seg jo en del da og det er ikke alt som vil gå tilbake til hvordan det var før.. 3-4 kilo er ingenting, så det er rimlig overfladisk å reagere på det med å ikke tennes. Kjøp deg et godt leketøy og la han seile sin egen sjø :)

Skrevet

Helt enig med Yvonne og lykkestor.

Er det kjærlighet så liker han deg for den du er, selv med de 3-4 kilo ekstra.

Skrevet

Hadde min samboer reagert så mye på 3 kg, så hadde jeg lurt på om han var forelsket i kroppen min og ikke meg........

• Liker 1
Skrevet (endret)

3-4 kilo er da ikke mye. hadde det vært 15 kg så hadde jeg forstått det. Seksuell tiltrekning er ikke et valg, blir du ikke tiltrukket hvis partneren går opp i vekt så blir du ikke det, sånn er det, men 4 kg come on.

Endret av anora
  • Liker 2
Gjest Reza08
Skrevet

Grunnen til at jeg hadde vært med ei dame, måtte bli på grunn av hennes personlighet først og fremst.

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Daenerys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...