Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veel saken er at jeg og han hadde planlagt å finne på noe imorgen, idag sender han melding og forteller meg at han er blitt syk, han har vondt i nakken.

Jeg blir sur på han fordi har avlyser møtet bare på grunn av at han har vondt i nakken..

Jeg har prøvd å sende mange meldinger både på mob og face men han svarer meg ikke? Jeg er utrolig lei meg nå! Hva skal je gjøre? Hadde tenkt å Ringe men vil ikke virke for masete. skal jeg gjøre det eller la han være i fred! ???

Videoannonse
Annonse
Gjest RockOn
Skrevet

Hvis du tenker godt etter nå, hva tror du?

Skrevet

Hvis han har vondt i nakken er det jo grunn nok til å avslå det. Ikke la deg påvirke av det, og ikke mas på han. Vis han at du forstår han ;)

• Liker 2
Gjest Heartbeat
Skrevet

Jeg har også problemer med nakken av og til, og det er forferdelig vondt. Så synes at grunnen er mer enn reel

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd å sende mange meldinger både på mob og face men han svarer meg ikke?

men vil ikke virke for masete

Too late.

Anonym poster: af7dace0a5be6af8fcb44d55a1ae77e1

• Liker 7
Skrevet

Uansett om det er fordi han har vondt i nakken eller ikke, så vil/kan han ikke finne på noe i morgen, det må du bare respektere. Et nei er et nei, å bli sur eller masete vil bare gjøre vondt verre. Dere kan finne på noe en annen dag :)

Skrevet

Det er vel ingenting han kan noe for? Det er rart at du er sur.

• Liker 1
Skrevet

Har nok vært litt masete når han ikke svarer på meldingene... Noe han aldri gjør :( jeg får bare la han være litt ifred!

AnonymBruker
Skrevet

Lenge har dere vært sammen?

Anonym poster: ecc7cd3ea725da5ce9c91719294acc99

AnonymBruker
Skrevet

Skikkelige nakkesmerter er helt jævlig, og det er også få andre typer smerte som gjør meg mer irritabel. Det er så utrolig frustrerende i tillegg til at det er vanvittig vondt. Jeg har brukket armen på så mange steder at den omtrent var som et trekkspill, men de få gangene jeg får skikkelige nakkesmerter drømmer jeg om å få ha trekkspillarm i stedet.

Så det er fullt forståelig at han ikke kunne finne på noe. Og ja, det er for sent å ikke virke masete nå. Trøst deg med at dette helt sikkert ikke er noe han er sint for lenge, antar han bare ikke orker masing når han først ikke er i form.

Anonym poster: 05c271ff69ea06aa7cd04f1d246f418b

Gjest Elseby13
Skrevet

Du vet tydeligvis ikke hva akutt nakke-syndrom kan gjøre med et menneske. Man har det dritvondt og tillegg får man ikke gjort de enkleste ting. Noen ganger må man ta vival for å roe musklene såpass at man får sovet noen timer. Kanskje det er det han har gjort. La ham være i fred til han føler seg bedre.

Skrevet

Jeg sliter med smerter i nakken m/ryggen. Når det er på sitt verste orker jeg ingenting. Da vil jeg sove og være alene rett og slett. Selv min samboer får da beskjed om at han skal la meg være alene. Hadde ikke han respektert det hadde jeg blitt sint og lei meg, og jeg hadde nok heller ikke svart han da..

Hva jeg reagerte på derimot var at du skrev han ofte ikke svarte. Det bør du heller ta opp med han. Alle kan bli dårlige og vi må respektere det, men om han ofte overser deg har han ingen respekt for deg.

Skrevet

Jeg sliter med smerter i nakken m/ryggen. Når det er på sitt verste orker jeg ingenting. Da vil jeg sove og være alene rett og slett. Selv min samboer får da beskjed om at han skal la meg være alene. Hadde ikke han respektert det hadde jeg blitt sint og lei meg, og jeg hadde nok heller ikke svart han da..

Hva jeg reagerte på derimot var at du skrev han ofte ikke svarte. Det bør du heller ta opp med han. Alle kan bli dårlige og vi må respektere det, men om han ofte overser deg har han ingen respekt for deg.

Skrevet

joda jeg respekterer at han ønsker å være i fred og sånn.. har heller ikke snakket med han i dag. men når han sier til meg at han er syk for å finne på noe. mens han ikke er syk for å gå ut med sine venner blir jeg litt sur. selfølgelig så jeg han i byn idag med venner.

AnonymBruker
Skrevet

Virker ikke som om forholdet deres er helt bra. :/

Anonym poster: ecc7cd3ea725da5ce9c91719294acc99

Gjest anonym
Skrevet

joda jeg respekterer at han ønsker å være i fred og sånn.. har heller ikke snakket med han i dag. men når han sier til meg at han er syk for å finne på noe. mens han ikke er syk for å gå ut med sine venner blir jeg litt sur. selfølgelig så jeg han i byn idag med venner.

Da er det jo noe som skurrer ts..? Snakket dere ikke sammen når du så han, eller så han ikke deg?

Skrevet

jo han så meg. jeg overså han helt, men jeg så han. og han ringte etterpå for å si at han hadde sett meg :/

Gjest anonym
Skrevet

jo han så meg. jeg overså han helt, men jeg så han. og han ringte etterpå for å si at han hadde sett meg :/

Var jo bra at han ringte da, eller? Hva sa han?

Skrevet

joda. han sa bare at han hadde sett meg at jeg så bra ut. og hvordan jeg hadde det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...