Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 Er nå på tredje året med å ha et litt for godt øye til sjefen. Vi fant tonen fra dag en da han begynte i ny jobb som sjef på arbeidsplassen der jeg hadde jobbet i mange år. Fra lange samtaler på pauserommet, morgenprat og ettermiddagsprat på kontoret, utviklet det seg sakte både et nært vennskap men også sterke følelser fra min side. Siden vi begge er gift på hver vår kant, har jeg likevel hele tiden holdt en viss avstand. I år har vi hatt en del sosiale sammenkomster på jobb. Mange av disse har vi to planlagt sammen, og det er en selvfølge at vi feks sitter sammen på slike tilstelninger. På de siste festene har vi fotflørtet litt, holdt litt hender, lange blikk osv, men det har aldri skjedd noe mer. Nå har det kommet til det punktet at jeg nesten brister. Ekteskapet fungerer dårlig, og det er nok mange grunner til det. Men enklere blir det jo ikke av at jeg har slike sterke følelsene for sjefen! Trenger råd fra noen som har vært i samme båt!
Fru Skribent Skrevet 31. mai 2013 #2 Skrevet 31. mai 2013 (endret) Feil postet Endret 31. mai 2013 av Fru Skribent
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #3 Skrevet 31. mai 2013 Føler at du egentlig allerede er utro, jeg... Huff, dette ender umulig bra, med mindre du flytter ut eller du eller sjefen bytter jobb. Anonym poster: f5b3d36cc8db991cb52c315f3ccf06e4
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2013 #4 Skrevet 31. mai 2013 Ingen tvil om det. Men utro "without benefits" så langt. Og om følelsene mine er gjengjeldt, vet jeg heller ikke. Vi har aldri tatt den Store Samtalen, og tror heller ikke jeg har guts til å ta den..
Ferny Skrevet 31. mai 2013 #5 Skrevet 31. mai 2013 Jeg mener trådstarter er utro og går langt over streken her. Kan hende ekteskapet er problematisk, men det blir ikke bedre av å bruke så mye energi og tanker på en annen mann. 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #6 Skrevet 1. juni 2013 Dette er en veldig vanskelig situasjon å være i for TS. Det er ikke enkelt å skulle håndtere en forelskelse utenom ekteskapet i tillegg til at det kanskje skranter i seg selv. Det er likevel viktig at du nå tenker nøye gjennom om du ønsker å være sammen med din mann og om dere har noe å bygge på i deres forhold. Skranter forholdet fordi du er forelsket i denne sjefen? Om du finner ut at ekteskapet er noe du vil satse på, bør du faktisk skifte jobb for å komme deg ut av denne situasjonen. Det går ikke an i lengden å leve under slike forhold, og å bryte ut av et ekteskap fordi du er forelsket er ofte lite hensiktsmessig. Jeg har nettopp vært vitne til at en veninne brøt ut av ekteskap, nytt hus med to barn på grunn av at hun var forelsket i en mann. Denne mannen var nok forelsket i henne også, men han var ikke innstilt på et seriøst forhold med henne, og nå ser det ut til at hun sitter igjen i et gammelt hus med dårlig økonomi, en sønderknust mann og to barn som kunne hatt det bedre om moren hadde tenkt seg om to ganger. Hun hadde nok ikke tatt "Den store samtalen" med sin nye flamme og gjorde dermed sin livs tabbe. Lykke til! Anonym poster: addda279f97209e70785caaec354775b 1
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2013 #7 Skrevet 1. juni 2013 Dette er en veldig vanskelig situasjon å være i for TS. Det er ikke enkelt å skulle håndtere en forelskelse utenom ekteskapet i tillegg til at det kanskje skranter i seg selv. Det er likevel viktig at du nå tenker nøye gjennom om du ønsker å være sammen med din mann og om dere har noe å bygge på i deres forhold. Skranter forholdet fordi du er forelsket i denne sjefen? Om du finner ut at ekteskapet er noe du vil satse på, bør du faktisk skifte jobb for å komme deg ut av denne situasjonen. Anonym poster: addda279f97209e70785caaec354775b Dette er en klassisk situasjon der en sjef utnytter sin posisjon for å få seksuell oppmerksomhet fra en av dem han er sjef for. Denne sjefen er åpenbart skyldig i seksuell trakassering, og det beste TS kan gjøre, er å anmelde forholdet og sørge for å få grisen dømt som overgriper. Kvinner må aldri finne seg i slik oppførsel fra sin mannlige sjef.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #8 Skrevet 1. juni 2013 Dette er en klassisk situasjon der en sjef utnytter sin posisjon for å få seksuell oppmerksomhet fra en av dem han er sjef for. Denne sjefen er åpenbart skyldig i seksuell trakassering, og det beste TS kan gjøre, er å anmelde forholdet og sørge for å få grisen dømt som overgriper. Kvinner må aldri finne seg i slik oppførsel fra sin mannlige sjef. What? Det er en gjensidig flørting og ikke trakassering. Anonym poster: 70568655c706dae5576ab15f4d6d6e4a
Gjest Mini Skrevet 1. juni 2013 #9 Skrevet 1. juni 2013 Er nå på tredje året med å ha et litt for godt øye til sjefen. Vi fant tonen fra dag en da han begynte i ny jobb som sjef på arbeidsplassen der jeg hadde jobbet i mange år. Fra lange samtaler på pauserommet, morgenprat og ettermiddagsprat på kontoret, utviklet det seg sakte både et nært vennskap men også sterke følelser fra min side. Siden vi begge er gift på hver vår kant, har jeg likevel hele tiden holdt en viss avstand. I år har vi hatt en del sosiale sammenkomster på jobb. Mange av disse har vi to planlagt sammen, og det er en selvfølge at vi feks sitter sammen på slike tilstelninger. På de siste festene har vi fotflørtet litt, holdt litt hender, lange blikk osv, men det har aldri skjedd noe mer. Nå har det kommet til det punktet at jeg nesten brister. Ekteskapet fungerer dårlig, og det er nok mange grunner til det. Men enklere blir det jo ikke av at jeg har slike sterke følelsene for sjefen! Trenger råd fra noen som har vært i samme båt! Har dere holdt hender så kollegaer kan se det???? Er enig i at det kan være lett å falle for sjefen. Det har vel med at vi kvinner er svake for menn med makt og innflytelse. Og så tror jeg det har litt med at vi ser på ham som en som tilbyr oss trygghet. Det verste er at det kan bli det stikk motsatte av trygghet dersom det går for langt. Det er kort vei fra kjærlighet til hat. Det er ikke sikkert han er like glad i deg den dagen han innser at du har vært med på å spolere karrieren hans eller ekteskapet hans! Da kan det i verste fall komme en usaklig oppsigelse i kjølvannet eller at ting blir så uholdbare at du må lete etter ny jobb. Forelskelse kan være besettende mens det varer - og du vet det kanskje ikke nå men du finner kanskje ut senere at den ikke var verdt å sette ekteskapet ditt på spill.
Gjest mann Skrevet 1. juni 2013 #10 Skrevet 1. juni 2013 Ikke rart huset forfaller når man bare vedlikeholder hytta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå