AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 Gutten min på 3,5 mnd vil på en måte sette seg opp når han sitte/ligger med ryggen mot meg og jeg sitter ( skjønner dere beskrivelsen?) . Han bruker magemusklene sine og trekker seg opp i sittende stilling. Hvis jeg støtter han sitter han. Jeg vet jo at babyer ikke skal sitte med støtte før de kan sitte selv, men legger jeg han tilbake driver han bare å drar seg opp igjen. Er det veldig tidlig for en baby å gjøre sånt nå? Hva skal jeg gjøre, er det skadelig for han å holde på sånn, eller bare bra? Anonym poster: 8828d59e4f2478e561051d3385a13fcd
Gjest Duftlys Skrevet 31. mai 2013 #2 Skrevet 31. mai 2013 Du har nok en helt normal baby:) Bare la han holde på tenker jeg:)
^^Belle^^ Skrevet 1. juni 2013 #3 Skrevet 1. juni 2013 Det er ikke skadelig å holde på sånn. Det er noe helt annet å sitte passiv i en høystol/vippestol enn med aktiv støtte på fanget. Når han bøyer seg fremover sånn er det også et tegn på at han faktisk er "klar" for å sitte akkurat sånn, så bare la ham gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå