AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 Jeg får bare feilmeldinger (ikke feilkoder) i DNB nettbank, og nå har t.o.m. kodebrikken min blitt sperret. Ja, jeg var dum nok til å prøve tre ganger - har aldri tastet feil kode, så jeg tenkte rett og slett ikke over det. Skulle til å starte en chat med dem, men tror jeg venter til i morgen i tilfelle "alle" har problemer nå. Har googlet, men fant bare info om problemer for 10 dager siden, så tenkte det var like greit å spørre her på KG Anonym poster: 3664623d8a2cc170968a020a7b1ede95 Anonym poster: 3664623d8a2cc170968a020a7b1ede95
Gjest Novacane Skrevet 31. mai 2013 #2 Skrevet 31. mai 2013 jeg var nettopp inne på nettbank. Ingen problemer hos meg 1
challenger Skrevet 31. mai 2013 #3 Skrevet 31. mai 2013 Logget inn for 20 min siden, ikke noen problemer her iallefall:) 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #4 Skrevet 31. mai 2013 Tusen takk for svar, begge to! Veldig greit å vite Anonym poster: 3664623d8a2cc170968a020a7b1ede95
-hild Skrevet 31. mai 2013 #5 Skrevet 31. mai 2013 Ring kundeservice på 04800 og spør hva som kan gjøres med kodebrikken. De har døgnåpent 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #6 Skrevet 31. mai 2013 Takk for svar Lurte bare på om "alt var nede", og ofte finner man ut mye ved å spørre på KG først - rart, dette Anonym poster: 3664623d8a2cc170968a020a7b1ede95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå