Psst... Skrevet 9. april 2004 #1 Skrevet 9. april 2004 Plutselig nekter maskinen min å gå inn på sider med javascript. Feilmeldingen er: Feil på siden. Ganske irriterende, og spesielt siden banken min har begynt med javascript på sine sider. Nå får jeg ikke betalt regninger heller... Noen som kan hjelpe meg?
vilde Skrevet 9. april 2004 #2 Skrevet 9. april 2004 Du kan prøve å gjøre noen endringer i nettleseren din, internet options - tools- advanced. Ellers bør du sende en mail til banken din og si at du har problemer pga de har javascript error på sine sider. Er det en gammel nettleser du bruker?
Psst... Skrevet 9. april 2004 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2004 Jeg har prøvd med endringer - det funker ikke. Og det er ikke banken som har javascript-error - det er min maskin som ikke lenger klarer sider med javascript. Kaster snart maskinen i veggen jeg...
Grooo Skrevet 9. april 2004 #5 Skrevet 9. april 2004 Jeg har prøvd med endringer - det funker ikke. Og det er ikke banken som har javascript-error - det er min maskin som ikke lenger klarer sider med javascript. Kaster snart maskinen i veggen jeg... Det er ikke banken som har en feil hos seg nei, men de har sikkert flere kunder som opplever det samme og kan derfor sikkert hjelpe deg hvis du ikke får det til. Men har du prøvd med en annen nettleser eller?
vilde Skrevet 9. april 2004 #6 Skrevet 9. april 2004 Hvis maskinen din ikke kan laste noen sider med javascript, ja da er det vel ikke mye du får opp! høres rart ut spør du meg. Vg får du vel heller ikke opp da. Har du prøvd å restore default innstillinger på nettleseren? Hvis du laster ned Firefox (Mozilla) er det eget javascript console fra filmenyen, der du kan se om siden har error eller warnings, altså du kan finne ut om det er du eller banken som har problemer!
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2004 #8 Skrevet 11. april 2004 Javascripit har ikke noe med Java VM å gjøre.
Postmannen Skrevet 11. april 2004 #10 Skrevet 11. april 2004 Kaster snart maskinen i veggen jeg... Ring heller banken din og klag (la dem virkelig få høre hva du mener) på javascraptet! Trolig mer lønnsomt. På en annen side så fatter jeg ikke hvorfor det skal være så jækla "nødvendig" med javascrap på såkallte "secure sites". Faktisk så er det en stor fordel for sikkerheten, at de ikke er der. Men du vet - i disse tider skal jo allt se så "flott" ut, til helvete med sikkerheten! Jaja, slik går det......Vi skylder på utdanningssystemet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå