Gjest prestekrage Skrevet 9. april 2004 #1 Skrevet 9. april 2004 Har absolutt ikke peiling på data... Men, finnes det noe håp om at den 3-4 år gammel laptop vil fungere greit med bredbånd? Regner med at x'n skal ha med seg pc'n når han flytter i egen leilighet, men jeg er avhengig av pc (skal studere på internett). Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe ny pc med det første, men kan få lånt en litt eldre laptop..
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2004 #2 Skrevet 9. april 2004 Er vel i utgangspunktet ikke noen maskinkrav for å koble seg opp mot bredbånd. Problemet kan vel heller være at man ikke får full utbytte av ting man får lastet ned eller at man ikke får maskinen til å spille streamet musikk o.l pga. at maskinen ikke takler det. Det jeg antar at du trenger er et PCMCIA nettverkskort siden pc'en er såpass gammel, dersom den ikke har det fra før.
Gjest the imp Skrevet 9. april 2004 #3 Skrevet 9. april 2004 Kan ikke se noen grunn til at det ikke skulle fungere med bredbånd på laptopen. Jobber på internettsupport og veldig mange av dem som ringer inn har eldre pc-er enn du har og det funker helt greit likevel. Som gjest sa trenger du et nettverkskort, og du bør helst ha nyere windows enn win 95.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå