AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 Hva ville dere hatt på dere i dette utdrikningslaget? Vi er i midten av 20-årene Utdrikningslaget er i sommer Vi skal være i byen (lunsj, byvandring med oppgaver ol, middag, ender opp på byen (trolig et litt fancy sted)) Jeg bor i en annen by, så kan ikke drasse med meg masse skift. Vil liksom være litt pent kledd, men ikke overpyntet. Anonym poster: 3da2e2a1744578225ec69c06d106401f
Athene Skrevet 31. mai 2013 #2 Skrevet 31. mai 2013 Pen topp og sort skinny jeans underst. En god ullkardigan, lammeullsskjal og trenchcoat. Toms/andre tøysko på bena og et par med stiletter i bakhand. Fine øredobber og litt sminke i veska slik at man kan freshe opp før byen. Og en god skulderveske for å oppbevare overskuddsklær/sko, med en liten clutch du kan passe ekstra godt på når dere er på byen. Jeg har vært i maaange utdrikningslag. På dagtid blir man fort sliten i bena, og det kan bli kaldt med utendørsaktiviteter i Norge. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #3 Skrevet 31. mai 2013 Det kommer an på været. Se på hvermeldingen et par dager før eller dagen før, avhengig av hvor god tid du har. En sommerkjole med en ekstra cardigan i vesken er mulig. Søte ballerinasko så du ikke blir for sliten i bena. Anonym poster: faa866a29168120eb4e2d06ff70ee04c
Wonders Skrevet 3. juni 2013 #4 Skrevet 3. juni 2013 jeg gjorde det enkelt. Kjole, heler og dressjakke latterkrampe-alert asså... 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #5 Skrevet 3. juni 2013 Pen topp og sort skinny jeans underst. En god ullkardigan, lammeullsskjal og trenchcoat. Toms/andre tøysko på bena og et par med stiletter i bakhand. Fine øredobber og litt sminke i veska slik at man kan freshe opp før byen. Og en god skulderveske for å oppbevare overskuddsklær/sko, med en liten clutch du kan passe ekstra godt på når dere er på byen. Jeg har vært i maaange utdrikningslag. På dagtid blir man fort sliten i bena, og det kan bli kaldt med utendørsaktiviteter i Norge. Takk for detaljert svar! Er så vanskelig, siden jeg må bære på tingene mine hele dagen. Men hvis jeg har på svart skinny jeans, ballerinasko, og singlet på dagtid, og har med en penere topp og pumps i veska, blir det ikke så mye å bære:) enten olajakke eller skinnjakke i veska også, så er jeg klar for byen på kvelden:) Anonym poster: 3da2e2a1744578225ec69c06d106401f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå