Gå til innhold

Billigste VISA-kort uten kredittdel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har VISA-kort, samboeren har ikke. I sommer skal vi reise til utlandet og tidligere har vi opplevd det som ganske tidkrevende å lete etter minibanker og terminaler som aksepterer samboerens bankkort. Og siden det jo er dumt å være avhengig av kun mitt kort på ferien så vil han gjerne skaffe seg et eget VISA-kort. Men han har en betalingsanmerkning som gjør at han ikke vil få innvilget noe med kreditt på. Finnes det noe VISA-kort uten kreditt? Og hvor får man det i såfall billigst mulig?

Alternativet er at jeg får meg et ekstra VISA-kort selv på en annen konto og at han setter sine ferielommepenger over dit. Men aller helst skulle han altså hatt sitt eget VISA-kort om mulig.

Anonym poster: 176ae4e453b797e0714707d62217af31

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De fleste vanlige bankkort, så lenge det ikke er visa electron kort, har da visa uten kreditt?

Jeg har i alle fall det tilknyttet brukskonto i alle de tre bankene jeg har/ har hatt.

Anonym poster: d0f88a2dcbfb2f1e15ab10f7e686d763

Gjest gjest17
Skrevet

Omtrent alle vanlige debitkort har visa. Hør med banken :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk ikke vanlig VISA etter at jeg fikk betalingsanmerkning hos banken, grunnet misligholdt kredittkort.Om han ikke har betalingsanmerkning hos selve banken, så kanskje det går bra?

Anonym poster: 622d007f62d1257c6b77698f0d5f4d36

AnonymBruker
Skrevet

Bank2 har Visakort uten verken gebyrer eller årsavgift, vanskelig å få det billigere enn det. Eneste kravet er at du må sette inn 15000 på brukskontoen før du ber om det, men de trenger ikke bli stående der.

Anonym poster: 66c2ad390cfbe0b6bb5f1d35a16caced

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...