AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 Jeg har to yngre søsken. 1 på 10år og en på 15 år. I min familie har alle et veldig godt forhold til hverandre og jeg og mine søsken omgås nok litt mer enn andre søsken (jeg er 20) Det er jo ekstra spesielt å få sove hos storesøster i helgene. Han på femten er veldig masete av seg. Men han er femten år og vi har alle vært der en gang. Han spør mye og maser en god del, men jeg er jo vane med dette. Spesielt er det han på 10 år. Blir fort sint, synger, hopper, snakker og ler. Han er 10 år og han er min bror. Min samboer derimot har voks opp med kun eldre søsken og tåler rett og slett ikke mye mas før jeg oppfatter han som frekk egentlig. Han svarer ikke korte setninger, eller med et enkelt "sint" ord, han har et tonefall i språket sitt som gjør at han oppfattes som frekk når han snakker slik. Han blir sint og grinete mot mine søsken så fort de sier noe., Jeg prøver å si det, men han baksnakker han rett og slett mine søsken til meg. "Det er bare mas og klagingen, banning, gråting og dritt" er ting han ofte sier om mine søsken. Nå kjenner jeg at jeg er mektig lei.... Anonym poster: 584a087058c11ea9d1f645b11a68a851
Gjest Nefertiti. Skrevet 31. mai 2013 #2 Skrevet 31. mai 2013 Er det snakk om hver helg? Jeg hadde heller ikke vært særlig begeistret for besøk av slitsomme småsøsken hver helg... 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #3 Skrevet 31. mai 2013 Nei, de er her kanskje en helg eller natt annen hver månede. Resten av tiden vi møtes tar jeg når min samboer har andre planer. Anonym poster: 584a087058c11ea9d1f645b11a68a851
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #4 Skrevet 31. mai 2013 Hvis dere er samboere har jo han også noe han skulle sagt. Synes ikke det er det minste rart at han ikke vil ha dine søsken der stadig vekk. Bor dere sammen må dere faktisk ta hensyn til hverandre, du kan ikke kreve at han alltid skal innrette seg etter deg. Anonym poster: 6176cbffd801e3848d0abba2fe1ecc92
Pawn Hearts Skrevet 31. mai 2013 #5 Skrevet 31. mai 2013 Jeg ville nok også syntes at annenhver måned var i meste laget. Kanskje det går an å si på en skånsom måte at de gjerne kan komme, men ikke så ofte? Samtidig er det uakseptabelt at samboeren din sier så nedsettende ting om brødrene dine. Han bør huske på at du kan dumpe ham, men ikke dem.
Adhara Skrevet 31. mai 2013 #6 Skrevet 31. mai 2013 Synes nok samboeren din er litt urettferdig, siden de ikke er der så ofte. Kan ikke han finne på noe annet for ei natt eller to da, besøke sin familie eller lignende? Du må jo få lov å ha besøk du også. Regner med at han får lov å ha besøk også.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #7 Skrevet 31. mai 2013 Han får ofte ha kvelder med gutta alene uten at jeg er tilstedet. Akkurat nå skal vi en natt på badeland m/hotell. Han valgte selv å bli med hit, og han velger selv å bli hjemme de dagene han vet jeg får søsken besøk. Dette er noe som alltid planlegges med minst 2-3 uker i forveien. Dette har vært planlagt i tre uker.. Anonym poster: 584a087058c11ea9d1f645b11a68a851
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå