AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 Vi hadde maurkverk ved/i grønnsaksbedet i fjor sensommer/høst. Vet det står på pakningen at det ikke må brukes i nærheten av noe som skal spises, men er det trygt å spise det som kommer opp av bedet i år? Vi har både gressløk og jordbær her. Typisk nok rakk jeg ikke å flytte dette før mannen hadde vært ute med kverket Anonym poster: fafd460c9fec9ee44d7582a47a2a948c
Elanore Skrevet 1. juni 2013 #2 Skrevet 1. juni 2013 Bumper denne... Jeg lurer også på hvordan dette funker. Hvor lenge må man vente etter å ha brukt ulike skadedyrsmidler? Hvor lenge kan det påvirke jorden? Aner ikke hvor en finner ut slikt dersom det ikke står på pakken.
Bjørn88 Skrevet 1. juni 2013 #3 Skrevet 1. juni 2013 Bumper denne... Jeg lurer også på hvordan dette funker. Hvor lenge må man vente etter å ha brukt ulike skadedyrsmidler? Hvor lenge kan det påvirke jorden? Aner ikke hvor en finner ut slikt dersom det ikke står på pakken. Står det ikke noe på pakningen så er det nok greit, men går ann i ringe inn til giftsentralen å spørre på 22 59 13 00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå