AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 Jeg er en gutt i tyveårene men har veldig tynne armer og føler meg flau når jeg går i t-skjorte, men når det er så varmt har jeg ikke annet jeg klarer å gå med. Hva er beste måten å få større muskler i armene uten vekter? Er for flau til å begynne på treningssenter. Anonym poster: 14ba64d31cc2cbf780edb99cc991abc2
Gjest Snyltefluen Skrevet 31. mai 2013 #2 Skrevet 31. mai 2013 Blir så lei meg når jeg leser sånt. Det er varmt nok til å gå i t-skjorte noen få uker tilsammen her i landet (i beste fall), og så skal du gjemme deg bort i langermede klær fordi du er flau over armene dine? Vekter i en eller annen form må nok til om du vil ha større muskler, men det finnes jo utstyr til hjemmebruk. 4
Gjest Faerunpedia Skrevet 31. mai 2013 #3 Skrevet 31. mai 2013 På youtube kan du finne mye øvelser, men det er nok lurt å investere i noen vekter også.
Gjest *MaggieQ* Skrevet 31. mai 2013 #4 Skrevet 31. mai 2013 Er mange måter å bygge seg opp på uten vekter. Er en del videoer på YouTube http://m.youtube.com/#/watch?v=rP1T28YlI0Q&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DrP1T28YlI0Q
Gjest Belle Gunnes Skrevet 31. mai 2013 #5 Skrevet 31. mai 2013 Du har sikkert en perfekt kropp for klatring. Har du vurdert å klatre? Kjempeartig og utrolig bra trening.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #6 Skrevet 1. juni 2013 Jeg har tykke lår som har cellulitter, jeg går nå jaggu meg i shorts for det når det er steiksol ute! Gå i skjorte og vær glad! Men om du likevel vil bygge opp litt, kan du jo bruke kroppsvekt eller investere i håndvekter/frivekter. Finner masse info om å bygge muskelmasse på nett(husk kosthold!). Ta en titt på fitnessbloggen.no, finner sikkert noe der å starte med! Anonym poster: 9c879ec3bfe2a6ed99c443eb88d8551e
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #7 Skrevet 1. juni 2013 Kan fortelle deg at en av de flotteste og mest tiltrekkendes guttene jeg vet om er i 20-årene og har alltid vært tynn og har ikke særlig synlig med muskler i armene i det hele tatt. Det er ingenting å være flau over Det er ikke alle jentene som mener at de guttene som pumper jern og drikker proteinshakes til alle måltider, er det ultimate. Tvert imot. Synd at du skal ha så dårlig selvfølelse.. Det er unødvendig nemlig. Anonym poster: 4722c627c072b16573df270d1fec0269
Gjest Herr Heftig Skrevet 1. juni 2013 #8 Skrevet 1. juni 2013 (endret) Bruk hvite t-skorter. Da ser du større og brunere ut, i tillegg til at de beskytter litt mer mot varmen (siden de reflekterer mest lys). Edit: Egentlig trenger du ikke bry deg i det hele tatt. De færreste legger merke til eller ser negativt på den slags. Endret 1. juni 2013 av Herr Heftig
Gjest Coolaid Skrevet 1. juni 2013 #9 Skrevet 1. juni 2013 Du trenger ikke være flau. Det er tullball at fordi vi ikke ser fit ut, er feit, er for tynn, har for dårlig kondis osv at vi ikke skal frekventere på helsestudioet. Dette ligger kun inni deg selv og har med din dårlige selvtillit å gjøre. Øv deg på å få bedre selvtillit. Se på det som en jobb som du gjør litt hver dag. Bli glad i kroppen din. Når du etterhvert blir et aktivt menneske får du automatisk et bedre forhold til kroppen din også. Når det gjelder øvelser som du kan gjøre hjemme vil jeg anbefale basisøvelser som trener flere store muskelgrupper samtidig. Tenk militært, tenk pushups osv. Sjekk ut nrk bedre puls og Yngvar Andersen. Det ligger flere videoer ute på nrk, treningsprogram. Ellers kan du bruke youtube osv.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #10 Skrevet 1. juni 2013 Takk for hjelpsomme svar. Anonym poster: 14ba64d31cc2cbf780edb99cc991abc2
midas259 Skrevet 2. juni 2013 #11 Skrevet 2. juni 2013 Takk for hjelpsomme svar. Anonym poster: 14ba64d31cc2cbf780edb99cc991abc2 Du kan kjøpe et par manualer som du kan lasse av og på vekter på, og trene hjemme. Dette gjorde jeg, var veldig tynn og utrent før. Etter hvert føler du deg kanskje "stor" nok til å dra innom et treningssenter? Her er en link til et treningsprogram du kan gjøre med to manualer: http://www.iform.no/pub/art.php?id=35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå