Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig? I morges var det en dame på bussen som sa at brystene mine er for store til å bruke topper med blomstermønster :fnise:

Anonym poster: efb3495fa3d953ea6a77236acf0427c2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg får kommentarer hver gang jeg har på meg shorts. Har noen skikkelig hengeballer. Det hender en av steinene sklir ut på siden. Er visst ikke alltid like populært da jeg jobber som parabolmontør og ofte står oppe i en stige :-).

Anonym poster: 7cf2a79e9c3a000fd6130c792415f3cc

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha :) Var puppene dine for store for blomstermønster? Litt prippent sagt da.

Hvem er hun til være noen moteguru liksom, som burde alle hvordan de burde kle seg.

Det hender noen ganger når jeg går på byn med åpen skjorte og ingenting under, at noen reagerer litt og forteller meg at dette ikke så så fint ut. Men jeg tror det bunner i deres sjalusi siden dem ikke klarer å være like tilfredsstilt med kroppen sin som meg. Jaja, deres problem.

Anonym poster: 2a0c54f88f3801245cf527ab12541685

Gjest Nefertiti.
Skrevet

En gang da jeg nylig haddde vært hos frisøren og klippet pannelugg og rettet ut håret, kom en dame bort til meg og sa "du er pen som en dokke" :vetikke:

• Liker 2
Gjest winston
Skrevet

Ikke akkurat kroppskritikk. men fikk høre fra en fyr at jeg brukte for lite sminke..

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Er det vanlig? I morges var det en dame på bussen som sa at brystene mine er for store til å bruke topper med blomstermønster :fnise:

Anonym poster: efb3495fa3d953ea6a77236acf0427c2

Hun er syk i hodet ditt.

Skrevet

Jeg fikk høre fra en fyr at han følte vi to var på samme bølgelengde siden jeg var litt lubben, og det var han óg.

OK for det første: han var total fremmed, og dette var på en bar.

Nummer to: jeg er ikke lubben.

Nummer tre: det var ikke han heller - han var direkte overvektig.

Om jeg ble fornærma? Ja. Men, men, hva skal man si?

• Liker 5
Gjest Eurodice
Skrevet

Ja, jeg får kommentarer hver gang jeg har på meg shorts. Har noen skikkelig hengeballer. Det hender en av steinene sklir ut på siden. Er visst ikke alltid like populært da jeg jobber som parabolmontør og ofte står oppe i en stige :-).

Anonym poster: 7cf2a79e9c3a000fd6130c792415f3cc

Du får bruke susp på jobben og heller la testiklene dingle når du har fri :fnise: .

AnonymBruker
Skrevet

Får ofte høre at jeg ikke burde gå i slike utringede topper pga jeg har for store bryst og får kløft da. Får kløft i nesten alt, foruten t-skjorter og høy-halset genser.

Har derfor begynt å gå med sportsbh for å dekke over den verste sprekken, nå om sommeren. For ikke å støte mine venninner og andre jenter.

Vil ikke gå i t-skjorte for synes det ser så harry ut på meg. Bruker slike vanlige singlet i varmen, men nå med sportsbh så blir de mer flate og klemt sammen og klarer å skjule kløften mer.

Anonym poster: f0d264aa68ee03b70a098189ac2d3fc1

Skrevet

Men jøsses da, det var jo utrolig uhøflig!

AnonymBruker
Skrevet

Får ofte høre at jeg ikke burde gå i slike utringede topper pga jeg har for store bryst og får kløft da. Får kløft i nesten alt, foruten t-skjorter og høy-halset genser.

Har derfor begynt å gå med sportsbh for å dekke over den verste sprekken, nå om sommeren. For ikke å støte mine venninner og andre jenter.

Vil ikke gå i t-skjorte for synes det ser så harry ut på meg. Bruker slike vanlige singlet i varmen, men nå med sportsbh så blir de mer flate og klemt sammen og klarer å skjule kløften mer.

Slutt å tull a?

Du kan da ikke bruke et sånn ubehagelig plagg fordi samtlige av den kvinnelige befolkningen er sjalu på deg?

Nei, skaff deg bh som gir deg ekstra kløft og en ekstra utringende topp neste gang de sier noe...

Anonym poster: f6deb75fa9b6c20ebe459cdcc3437b3f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skulle svart noe om at meningene hennes er for teite til å uttales, da, vet du.

Fikk forresten en gang høre av en full mann at jeg i det ene øyeblikket så ut som en engel og i det neste som satans avkom. Det er av fulle folk man får høre sannheten

Anonym poster: 3201d38e010e47bb6d06c255f3b0a0b1

Skrevet

Pff! Få på deg en ordentlig bh som støtter puppene og gå i hva du vil. Hvis personer ikke liker det, så får de se en annen retning ;)

• Liker 3
Skrevet

Som overvektig får jeg høre kroppskritikk støtt og stadig, som oftest fra fulle folk og små barn som ikke har lært at ikke alt må sies. Det finnes jo kritikk som ikke sies også, slik som at man ikke setter seg ved siden av deg på bussen osv. Jeg har en jobb der jeg ofte kan komme opp i vanskelige kundesituasjoner, så jeg har blitt relativt vant til at folk prøver å bruke vekta i mot meg, det er mer deres problem enn det er mitt. Jeg synes det skjedde mer før enn det gjør nå, men det har kanskje noe med hva slags signaler man sender? Jeg har i alle fall blitt ganske hardfør med årene og lar meg ikke pille på nesa. Man må da få være som man er uten at gud og hvermann skal legge seg opp i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...