Gå til innhold

The Carrie diaries

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som følger med? :)

Jeg syns det er veldig gøy, men merkelig at hun har en søster.. for da hadde vi vel hørt om henne når carrie er voksen?

Anonym poster: a4ec977bba8ec67850134a6a8e426f2a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Se bare sett første episode. I Sex and the City forteller hun at faren forlot henne og moren da hun var et lite barn, og har aldri sett han siden. Men i Carrie Diaries er hun 16-17(?) og bor sammen med faren.

Anonym poster: 1eb256be11605d19a97982815f3a9163

• Liker 2
Skrevet

har sett 3 episoder og nå er det nok.Rimelig skuffet over "fakta" som er feil osv.

Carrie bor hos sin far og søster. I Sex & singeliv forlot faren Carrie når hun var 3år. Slike små ting irriterer meg (teit men sån er det)

Samt jeg fikk ikke go'følelsen for serien.

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det er en utrolig kjedelig serie, og fremstår for meg som en serie for å melke konseptet "sex and the city"til aller siste dråpe.

Skrevet

For meg er det bare rart at The Carrie Diaries liksom er forhistorien til den Carrie vi kjenner i sex og singelliv, siden barndomshistoriene hennes ikke henger på greip. Har vel sett tre-fire episoder, men syns er helt lik alle andre high school serier, så faller ikke helt i smak for min del.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

The carrie diaries er basert på bøkene, ikke Sex and the city-serien.

Anonym poster: 39e22127efd70250c2e1a4c0897020dd

• Liker 1
Skrevet

Jeg har verken lest eller sett sex and the city serien, så det er nok derfor jeg syntes at The carrie Diaries er ganske bra :)

Skrevet (endret)

Serien er basert på bøkene, som forsåvidt er SÅ mye bedre!

Men bøkene er jo også basert på at de er om Carrie før Sex og Singelliv.

Endret av Strange Doll
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker serien kjempegodt! Young Carrie er en person jeg blir mye gladere i enn voksne Carrie.. ;)

Anonym poster: c6c87e579f5211b41b1fd3715e67e4b7

• Liker 2
Skrevet

Bushnell skrev først "Sex and the city", og mange år senere de to bøkene om unge Carrie. I mellomtiden ble det jo laget 6 sesonger av TV-serien, så det er ikke så rart at ikke alt henger sammen.

Skrevet

Jeg like the Carrie Diaries veldig godt til tross for at jeg har sett alle sesongene med Sex and the City. Personlig har jeg ganske enkelt ignorert og nesten glemt at det er snakk om samme Carrie, jeg se rheller på det som to vidt forskjellige serier.

Jeg klarte vel heller aldri å connecte helt med SATC ettersom jeg var relativt ung da jeg så serien (rundt 15/16 år).

Skrevet

Jeg like the Carrie Diaries veldig godt til tross for at jeg har sett alle sesongene med Sex and the City. Personlig har jeg ganske enkelt ignorert og nesten glemt at det er snakk om samme Carrie, jeg se rheller på det som to vidt forskjellige serier.

Jeg klarte vel heller aldri å connecte helt med SATC ettersom jeg var relativt ung da jeg så serien (rundt 15/16 år).

I tillegg er jeg vel en romantiker på lik linje som unge Carrie og nærmere henne i personlighet og alder. Kjenner meg lettere igjen i den unge Carrie Bradshaw enn i den eldre og orginale versjonen. I tilleg liker jeg å sikle over Austin Butler! <3

• 5 måneder senere...
Skrevet

10. Nov 20:30 på Bliss står det at episode 2 av sesong 2 Carrie skal sendes. Har ikke fått med meg første episode eller noen reklamer for det.

Anonymous poster hash: 46475...7df

Skrevet

Digger også The Carrie diaries! Kjenner meg sånn igjen i henne, Carrie Bradshaw. Dessuten ble jeg fort "glad" i henne, enn det jeg noengang ble i den eldre versjonen. Dessuten er yngre versjonen knallpen! Noe ikke Carrie i "Sex and the city" er i det hele tatt.

Jeg liker Sex and the city, men liker også the carrie diaries! :) Identifiserer meg vel mer i den yngre versjonen da jeg er nærmere den alderen. Er selv 21 og hun er nok et par år yngre merker jeg, men fortsatt nærmere enn 40 år gamle Carrie liksom.

Anonymous poster hash: 78215...fef
Gjest Elseby13
Skrevet

Voksne Carrie har da en søster. Hun blir nevnt ved et par anledninger men vi ser henne aldri.

Skrevet

Elsker denne serien. Artig med gigamobiltrlefoner.

Skrevet

I sex and the city sa hun at hun mistet jomfrudommen på et biljardbord i kjelleren til en randomfyr da hun var 14år.

Ikke akkurat det samme i Carrie Diaries..

Anonymous poster hash: 1eb25...163

• Liker 2
Skrevet

10. Nov 20:30 på Bliss står det at episode 2 av sesong 2 Carrie skal sendes. Har ikke fått med meg første episode eller noen reklamer for det. Anonymous poster hash: 46475...7df

Det var reklamer om det i forrige uke, det var slik jeg fikk med meg at det begynte.. Men bare på TV2 bliss da

Jeg elsker the carrie diaries :D men har ikke sett sex and the city

• 2 år senere...
Gjest AryaKillie
Skrevet

Jeg elsker Sex and the city. Får med meg så utrolig mye detaljer i serier jeg liker og irriterer meg over at disse to ikke samsvarer. Faren til Carrie forlot henne og moren da hun var 5 og vi hører ellers aldri noe om familien hennes i satc. Klarer derfor ikke å se The Carrie diaries.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...