Gå til innhold

Til Alle!!

Kevin

Anbefalte innlegg

Hei, da har jeg og endelig registrert meg!

Håper på mange friske og artige debatter her, og jeg skal forsøke å komme innom oftere enn jeg har gjort i det siste. icon_smile.gif

Heldigvis er det fremdeles mange av de samme ansiktene her enda! icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cruella

Hei Kevin!!! icon_smile.gif

Velkommen tilbake!

Husker deg meget godt jeg, fra det gamle forumet. icon_biggrin.gif

Klem, Lisa-Beth

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lisabeth!

Husker deg også! icon_smile.gif

Holder på å renne bort i dag, og har brukt tid foran viften og PC'n i stedet for å brenne meg.... vil ikke ende opp som krompen, vet du.... hehehe!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kevin...*hvisker nesten*

Er du sint enda? Ikke vær sinna da. Syntes den forrige fighten var litt heftig, men ikke verre enn at den er glemt for min del. icon_smile.gif Tåler vel en støyt både du og jeg (tror jeg)

Hyggelig at du har registret deg ihvertfall. Synes du har mange fine innlegg, og selv om du er muggen på nick'et mitt enda, så gjelder ihvertfall ikke det samme for min del. HVIS du enda er like irritert, så er du vel ikke alene om det heller.

Gi et pip da, så vet jeg hvor du står i den saken.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maiken da....

Det er glemt for lenge, lenge siden.... tro meg.... icon_smile.gif

Er ikke langsint, men fikk kort lunte når forloveden min fikk så mye dritt på en gang. Vi sa (skrev) sikkert en del ting vi ikke mente, men det var vel heller et utslag av frustrasjon fremfor noe annet.

Du må heller ikke flattere deg selv ved å tro at det var på grunn av DEG jeg forsvant fra KG en stund.... neida, var bare mye som skjedde i livet mitt akkurat da.... hehehe! Bare erter deg.... icon_smile.gif

Ser frem til friske, heftige debatter i fremtiden, men kanskje på et litt mer sakelig nivå denne gangen...? icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos, Kevin. Nå smiler jeg, faktisk icon_smile.gif

Jo, vi havner muligens i en fight igjen en eller annen gang, men la oss skille sak og person, begge to, hvis det skjer icon_wink.gif

Klem Maiken (veeeldig mellow i dag. For varmt til å bli hissig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...