Kevin Skrevet 6. juni 2002 #1 Del Skrevet 6. juni 2002 Hei, da har jeg og endelig registrert meg! Håper på mange friske og artige debatter her, og jeg skal forsøke å komme innom oftere enn jeg har gjort i det siste. Heldigvis er det fremdeles mange av de samme ansiktene her enda! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 6. juni 2002 #2 Del Skrevet 6. juni 2002 Hei Kevin!!! Velkommen tilbake! Husker deg meget godt jeg, fra det gamle forumet. Klem, Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 6. juni 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 6. juni 2002 Hei Lisabeth! Husker deg også! Holder på å renne bort i dag, og har brukt tid foran viften og PC'n i stedet for å brenne meg.... vil ikke ende opp som krompen, vet du.... hehehe!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 6. juni 2002 #4 Del Skrevet 6. juni 2002 Hei Kevin...*hvisker nesten* Er du sint enda? Ikke vær sinna da. Syntes den forrige fighten var litt heftig, men ikke verre enn at den er glemt for min del. Tåler vel en støyt både du og jeg (tror jeg) Hyggelig at du har registret deg ihvertfall. Synes du har mange fine innlegg, og selv om du er muggen på nick'et mitt enda, så gjelder ihvertfall ikke det samme for min del. HVIS du enda er like irritert, så er du vel ikke alene om det heller. Gi et pip da, så vet jeg hvor du står i den saken. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 6. juni 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 6. juni 2002 Maiken da.... Det er glemt for lenge, lenge siden.... tro meg.... Er ikke langsint, men fikk kort lunte når forloveden min fikk så mye dritt på en gang. Vi sa (skrev) sikkert en del ting vi ikke mente, men det var vel heller et utslag av frustrasjon fremfor noe annet. Du må heller ikke flattere deg selv ved å tro at det var på grunn av DEG jeg forsvant fra KG en stund.... neida, var bare mye som skjedde i livet mitt akkurat da.... hehehe! Bare erter deg.... Ser frem til friske, heftige debatter i fremtiden, men kanskje på et litt mer sakelig nivå denne gangen...? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 6. juni 2002 #6 Del Skrevet 6. juni 2002 Kos, Kevin. Nå smiler jeg, faktisk Jo, vi havner muligens i en fight igjen en eller annen gang, men la oss skille sak og person, begge to, hvis det skjer Klem Maiken (veeeldig mellow i dag. For varmt til å bli hissig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 6. juni 2002 #7 Del Skrevet 6. juni 2002 Velkommen Kevin. Skal nok få diskutert fletta av deg jeg sju.Just u wait and see 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 6. juni 2002 #8 Del Skrevet 6. juni 2002 Velkommen, Kevin! Klem12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå