Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen gode tips til bøker jeg kan lese i sommerferien? Er veldig glad i bokserier, slik at jeg slipper å tenke på hvilken bok jeg skal lese etter jeg er ferdig med den første boken.

Har lest alle Fifty shades of grey-bøkene og hele Camilla Läckberg sin serie - disse bøkene har vært mine favorittbøker, og jeg er på utkikk etter en lignende serie! Jeg har også lest mange bøker som minner om Tusen strålende soler, men er litt lei denne typen bøker - føler jeg har lest om den samme historien 100 ganger.

Jeg trenger noe nytt, mystisk, krim-aktig og ikke minst realistisk! Er forresten også veldig glad i historisk fiksjon fra andre verdenskrig, hvis jeg kan kalle det det(?), som Saras nøkkel.

Har prøvd å lese Jo Nesbø sine bøker, men ufattelig nok faller de ikke i smak hos meg uansett hvor mye jeg skulle ønske at de gjorde det :-(

Jeg er nesten nødt til å lese bøker som sluker meg helt fra første stund, hvis ikke går jeg bare lei (tror dette er problemet mitt med Jo Nesbø sine bøker - man må jo nesten lese halve boken før man kommer til poenget).

Jeg er åpen for de aller fleste typer bøker bortsett fra fantasy. Er heller ingen fan av romantikk - her var selvfølgelig Fifty Shades of Grey et unntak, men det må sies at de to siste bøkene ikke var det store for meg.

På forhånd, takk for svar! :-)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Idas dans og jeg tenker nok du skjønner det sjøl. Absolutt å anbefale!

Anonym poster: 4a325252cfd052fef4ebaf81a114159e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også Läckberg-fan, og andre krimforfattere jeg liker godt er Gunnar Staalesen, Liza Marklund, Stieg Larsson og Harlan Coben.

Anonym poster: 4a53a601d5cbb0ead17f76f8697f8449

Skrevet

Anne Holt "Skyggedød".

Mahmood Seraji "Tak over Teheran"

Skrevet

Jussi Adler-Olsen sine krimbøker er kjempebra!

Hvis du liker krim; Anne Holt, Unni Lindel og Åsa Larsson.

Tove Nilsen sine bøker Skyskraperengler, Skyskrapersommer og G for Georg er alle veldig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...