Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man sette inn penger på Trumfvisa og bruke det som en vanlig konto? Jeg mener: hvis det ikke er noe gjeld på kortet og alt står i 0,- kan man da sette inn penger på det så man bruker av de pengene man allerede har istedenfor at det blir trukket kreditt??

Anonym poster: 96b81976001950a33ab58eceb4691574

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan man. Jeg har nettopp gjort det selv. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor betale regningen før man må, egentlig? Det er et rentefritt lån (hvis man betaler i tide), og med bonus attpå :) Synd de gikk ned fra 3 til 2% i dagligvarene.

Anonym poster: 6b8d7d5dcbcc800f7868113c2afd9b37

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor betale regningen før man må, egentlig? Det er et rentefritt lån (hvis man betaler i tide), og med bonus attpå :) Synd de gikk ned fra 3 til 2% i dagligvarene.

Anonym poster: 6b8d7d5dcbcc800f7868113c2afd9b37

Fordi vi lurer på om vi skal bruke det til felles matkonto, og da ville det være bedre å bruke kortet hvor man får bonus. Kan selvfølgelig overføre pengene på slutten av md også, men hadde synes det var greit å gjøre det på forhånd så vi har oversikten bedre. Det er ihvertfall ikke akkurat noe bedre rente på brukskontoen i banken så man tjener penger på å la de stå der et par uker.

AnonymBruker
Skrevet

Det går an å knytte trumf opp mot et vanlig bankkort også. Da får dere poeng bare på matbutikken, men hvis det er det det skal brukes til uansett...

Anonym poster: a5744d2d5afa1f29d1d65f6ce7b1563d

Skrevet

Man får mer kickback med trumfvisa enn å kun knytte bankkort til vanlig trumf. Dessuten får man kickback på kjøp som ikke gjøres i rene trumfbutikker.

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Det går an å knytte trumf opp mot et vanlig bankkort også. Da får dere poeng bare på matbutikken, men hvis det er det det skal brukes til uansett...

Anonym poster: a5744d2d5afa1f29d1d65f6ce7b1563d

TS her. Ja det vet jeg og det har jeg, men det er bare 1 % mot 2% på visakortet. Dessuten har vi vært vårt bankkort på brukskontoen så det ville blitt litt mer surr for vår del. Grunnen til at jeg lurte var fordi jeg synes det hørtes greit ut å ha et felles "matkort" (husholdningsart.).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...