Gå til innhold

Hushjelp/vaskedame

Anbefalte innlegg

Gjest orkidebuketten
Skrevet

Jeg har kommet til at jeg trenger en som kan vaske for meg. Ikke fordi jeg er lat men pga sykdom hos meg. Men er det noen her som har vaskehjelp?

Hvor mye betaler dere i timen?

Hvor mye gjør hun/han?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

350 kr i timen. Hun støvsuger og vasker gulv og tørker overflater. Vasker speil, bad og toalett.

Anonym poster: 0f11fa616c059ff7f194d9eaf5ae9e9e

AnonymBruker
Skrevet

75 kroner timen. Er nabojenta på 14. Hun støvsuger og vasker gulv i gang/stue/kjøkken/alle soverom, vasker hele badet, tørker støv og vasket over bord og benker.

Vil anbefale å finne noen du kjenner. Mye rimeligere! Hun her kommer to ganger i uka og bruker et par timer hver gang, og gjør en utmerket jobb.

Anonym poster: f1c537694b8e0b9e8a6ea4a2fdbe7279

Skrevet

Vi skal ha vaskehjelp nå som vi flytter! gleder oss! har ikke funnet ut av priser enda

I tillegg har vi kjøpt en robot støvsuger :P

Skrevet

Betaler ca 600 i timer for to timer hver uke. Bruker et anerkjent byrå og gjør alt hvitt. Men det er snakk om en stor enebolig og vi gjør lite selv. Med en liten leilighet holder det kanskje med en time annenhver uke?

Omtrent en gang i måneden betaler vi for tilleggstjenester, som innvendig og utvendig vask av vinduer, nedvask kjøkken/bad og så videre.

Er veldig fornøyd. Fritid og mindre diskusjoner om vasking i forholdet er verdt veldig mye.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Betaler ca 600 i timer for to timer hver uke. Bruker et anerkjent byrå og gjør alt hvitt. Men det er snakk om en stor enebolig og vi gjør lite selv. Med en liten leilighet holder det kanskje med en time annenhver uke?

Omtrent en gang i måneden betaler vi for tilleggstjenester, som innvendig og utvendig vask av vinduer, nedvask kjøkken/bad og så videre.

Er veldig fornøyd. Fritid og mindre diskusjoner om vasking i forholdet er verdt veldig mye.

Det kan jeg tenke meg :)

Her kommer vi også til å leie inn mest mulig hjelp.... forholdet vårt har ikke godt av disse husarbeid kranglene...

Vi vil ha hjelp til alt fra vask, skifting av sengetøy og vindusvask...

da trenger vi bare en robot gressklipper :P

Endret av aurtit
Skrevet

Hva heter byrået?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er pga sykdom ka du kanskje få det noe billigere om du har vedtak om hjemmehjelp fra kommunen.

Anonym poster: 52850f90c32c261e52f7438ac9ca1256

Gjest orkidebuketten
Skrevet

Hvis det er pga sykdom ka du kanskje få det noe billigere om du har vedtak om hjemmehjelp fra kommunen.

Anonym poster: 52850f90c32c261e52f7438ac9ca1256

Det er dessverre slik at jeg har fått avslag. Det er 2 grunner til det, det ene er at jeg er gift og har tenåringer i huset, så de mener at de kan ta den jobben( det er ikke aktuelt) og det at de har for lite folk. Så derfor hvios jeg skal ha må jeg og betale 495 kr i timen.

Så jeg søkte selv andre steder.

AnonymBruker
Skrevet

Det er dessverre slik at jeg har fått avslag. Det er 2 grunner til det, det ene er at jeg er gift og har tenåringer i huset, så de mener at de kan ta den jobben( det er ikke aktuelt) og det at de har for lite folk. Så derfor hvios jeg skal ha må jeg og betale 495 kr i timen.

Så jeg søkte selv andre steder.

Skjønner godt at du fikk avslag på det. Hvorfor søkte du når du har minst tre andre i huset som kan vaske?

Anonym poster: fb0ba013bdae14bfab0a23d18a44eb63

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor er det uaktuelt at tenåringer vasker huset? Jeg tjente mine lommepenger på den måten. De har bare godt av å lære seg verdien av å tjene egne penger.

Vi betaler 450kr i fastpris for 107m2 annenhver uke. Betaler ekstra for vask av vinduer innimellom. Veldig deilig å slippe å krangle om husarbeid lenger og huset ryddes pent og ryddig annenhver uke.

Gjest orkidebuketten
Skrevet

Fordi jeg har spurt om det, og de vil ikke, Samt at jeg vil ikke at mannen min som allerede jobber fra 0600 og gjerne nå i en hektisk periode jobber til både 6-7 på kvelden. Samt at han har en del andre ting., Og nei han bruker helgene på hjelpe meg, med andre ting.

Gjest orkidebuketten
Skrevet

Skjønner godt at du fikk avslag på det. Hvorfor søkte du når du har minst tre andre i huset som kan vaske?

Anonym poster: fb0ba013bdae14bfab0a23d18a44eb63

Fordi jeg har forsøkt med å få ungene til å gjøre det, men det nytter ikke, uansett om jeg betaler for det eller ikke. De gidder rett og slett ikke.

Men nå var vel ikke dette spørsmålet mitt.

Skrevet (endret)

Jeg betaler 150kr i timen til en bekjent som vasker for meg. Hadde hjemmehjelp fra kommunen tidligere, men de var så ustabile og gjorde en dårlig jobb.

Setter på plass fra oppvaskemaskinen, vasker komfyr og benkeplate

Støvsuger sofa og gulv

Tørker støv

Vasker gulv

Vasker bad

Skifter på sengene

Tar med tomflasker og søppel

Endret av Miss Lucky
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg har forsøkt med å få ungene til å gjøre det, men det nytter ikke, uansett om jeg betaler for det eller ikke. De gidder rett og slett ikke.

Men nå var vel ikke dette spørsmålet mitt.

Det har da me oppdragelse å gjøre, jeg hadde aldri godtatt at de ikke gidder hvis moren deres er syk og, snakk om lite respekt. Jeg hadde kuttet ut alt av innkjøp og lommepenger til de stiller opp tilbake. Så lenge de bor hjemme i ditt hus er det du som bestemmer. Makan til frekke barn!!

Anonym poster: 6b483fc89112fafa172705c6eaccff31

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...