Gå til innhold

GULVET MITT ER IKKE EN DO!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg lei! Tredje gangen på en uke at katta driter inne, den går aldri i kassa! ALDRI!!! Jeg løfter den til kassen, men den løper ut å driter med. Sitter å ulver inni svarte på gulvet og driter og pisser ned gulvet. Den ødela teppet mitt!!! 6000,- kjøpt nå, og helt ødelagt! Fordi katta skulle drite!!!

Anonym poster: 4c8bed41700b785a81462e80adfd26c9

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Nå er jeg lei! Tredje gangen på en uke at katta driter inne, den går aldri i kassa! ALDRI!!! Jeg løfter den til kassen, men den løper ut å driter med. Sitter å ulver inni svarte på gulvet og driter og pisser ned gulvet. Den ødela teppet mitt!!! 6000,- kjøpt nå, og helt ødelagt! Fordi katta skulle drite!!!

Anonym poster: 4c8bed41700b785a81462e80adfd26c9

Hvorfor kjøper du et slikt dyrt gulvteppe når katten din ikke er renslig? Og hvorfor har du katt egentlig?

Endret av Arabella
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kjøper du et slikt dyrt gulvteppe når katten din ikke er renslig? Og hvorfor har du katt egentlig?

Vi har tidligere hatt katter i alle år og det har gått fint. Da vi skulle hente denne fikk vi beskjed om at hun var så renslig så.. Gikk alltid i kassen og alt var fint og flott. Tydeligvis ikke!

Anonym poster: e04b86235f61e37d6efa44fcffdee20a

Gjest Eurodice
Skrevet

Vi har tidligere hatt katter i alle år og det har gått fint. Da vi skulle hente denne fikk vi beskjed om at hun var så renslig så.. Gikk alltid i kassen og alt var fint og flott. Tydeligvis ikke!

Så kjedelig da. Da har jo vedkommende som hadde katten først, løyet for deg.

AnonymBruker
Skrevet

Det er kjempe kjedelig ettersom jeg heller ikke får noen kontakt med vedkommende nå. Jeg prøver å løfte den til kassa. Hver gang den starter på gulvet bærer jeg den til kassa si, men det hjelper ikke i det hele tatt.. Jeg har prøvd å sette kassa og katten i dusjen når vi drar på jobb, men den gjør fra seg rett ved siden av kassa bare. Den skal absolutt ikke oppi.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes flere grunner enn mangel på renslighet at en katt gjør fra seg innendørs utenfor kattedoen.. Det første man kan prøve er annen kattesand og et par forskjellige doer.

Anonym poster: 6ccca38b474f710a5e7956956af1466d

• Liker 4
Skrevet (endret)

Det kan være mange grunner til at katten ikke vil gå på do i kassen: Feil type sand, do på feil sted, do for nære maten, ukjent kasse osv osv. Forsøk først en annen sand.

Kanskje er den også stresset over å ha flyttet, er den voksen eller en kattunge? Du virker ikke så veldig tålmodig og hyggelig ut ifra innleggene dine her, kanskje du stresser den.

Endret av SoftKitty
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sikkert, kanskje den ikke taklet å flytte.

Prøv en tur til dyrlegen, dersom den sitter og uler når den gjør fra seg kan det være noe alvorlig som feiler den. Prøv også å bytte kasse og varier type sand.

Anonym poster: a0c6997dce83fb749ece2c9e4265fe63

• Liker 2
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Den katten høres ikke frisk ut :( Ikke normalt å hyle når den går på do. Prøv dyrlege først og så må du se på løsningen med sand, do og plassering.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd bytte av plassering av kassen og sand, men våknet like vel nå av at den dret under senga.. Nå har jeg nesten lyst til å slippe den løs

!

Skrevet

Spurte du ikke hva slags sandden var vant til? Har du prøvd perler/ lukket do/ et annet sted o.s.v?

AnonymBruker
Skrevet

Spurte du ikke hva slags sandden var vant til? Har du prøvd perler/ lukket do/ et annet sted o.s.v?

Bruker samme sanden som de, Jeg fikk kjøpt noe på dyrebutikken som jeg skulle smøre på kassa. null forskjell

Skrevet

Og det er IKKE normalt at en katt uler når den går på do. Og en katt klager ikke før det gjør jævlig vondt.

Reagerer du med aggressjon, som det kan virke som ut fra det du skriver, hjelper ikke det kattungen med å finne seg tilrette.

Var denne kattungen egentlig henteklar da du fikk den ? (12 uker). Da skal den i teorien ha vært do-trent i hvertfall 6 uker og ha fått dovaner på plass.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og det er IKKE normalt at en katt uler når den går på do. Og en katt klager ikke før det gjør jævlig vondt.

Reagerer du med aggressjon, som det kan virke som ut fra det du skriver, hjelper ikke det kattungen med å finne seg tilrette.

Var denne kattungen egentlig henteklar da du fikk den ? (12 uker). Da skal den i teorien ha vært do-trent i hvertfall 6 uker og ha fått dovaner på plass.

Ifølge de jeg fikk den av var den klar, men virker ikke sånn her. Dyrlegen sa den mest sannsynlig uler fordi den sier ifra at nå må den på do og går ikke i kassen.

AnonymBruker
Skrevet

Har også prøvd og få tak i de jeg kjøpte den av med tanke på at de kunne hatt den litt til, men uten lykke.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er revirmarkering?

Anonym poster: 79e69b0613dc1eda40e20d16b67e95f1

Gjest Badebuksa
Skrevet

Har du flere toaletter da? Det må du ha. Noen katter driter utenfor for å demonstrere.

Enten mot at doen står på feil sted eller at den er stresset pga flytting osv. Ha masse kattedasser rundt om med sand oppi.

Skrevet

Stakkars pus............

• Liker 1
Skrevet

Du skaffet deg vel ikke katt bare for å ha katt vel? Du skjønner vel at det er et dyr som krever tid og stell? Hvis du ikke har tålmodighet til slikt så burde du kanskje omplassere katten?

• Liker 1
Gjest Murica
Skrevet

Når man har dyr, så kan man ikke regne med at tepper og slikt holder. Man kan selvfølgelig håpe at det varer, men...ja.

Hvor flink er du til å rengjør kattekassen?

Her rengjøres den to til tre ganger daglig også byttes all sand ved behov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...