Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener dere om Toms sko? Liker? Hater? Erfaringer? Fornøyde?

Dere som har dem, hvilken farge har dere og er dem behagelige å ha på?

Jeg må ærlig si at jeg har fått litt sans for dem, synes de ser så kule ut. :)

Hvor handler man dem? Har bare sett de på folk.

Anonym poster: 36a3c63d3c684817434b270d1aa90c8b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har fått skikkelig sansen for Toms sko, fordi de er lette og veldig behagelige på foten :-) Jeg har typiske nordiske brede føtter, og Toms passer perfekt siden de former seg etter foten. Har bare ett par enda, men ønsker meg flere i andre farger ;-) Kjøpte på eBay for litt under 400 kr inkludert frakt.

Anonym poster: 6cb4f34fb59f980d29858f75fc8b4f17

AnonymBruker
Skrevet

Det er bedre å kjøpe de fra autorisert forhandler. Hvis du kjøper ett par sko, så gir de ett par sko til en person i nød, hvis du kjøper to par, så gir de to par, osv.!

Anonym poster: c9428c0a23b68fe99712ad6f741b7284

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg har Toms-sko, og de er såå behagelige. Det er som å gå på hvite skyer... Eller duntøfler... De er lette, deilige og former seg etter foten. Dessuten synes jeg mine lange føtter på str 39 ser kortere ut i dem :)

Synes ikke de er kjempetøffe å se på, men ofrer det for komforten. Dessuten er konseptet med at noen som trenger det får et par sko når man kjøper Toms-sko så fint. Anbefaler dem absolutt! :)

Endret av Musken
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går ikke med annet enn Toms på sommeren! :danse: Jeg synes de er utrolig behagelige på foten, du får dem i mange farger og varianter og det går til en god sak! Jeg har seks par; askegrå, grønn, blå, brun, gule og denim, og skulle gjerne hatt flere :fnise: Jeg hamstret inn da jeg var i USA i fjor sommer, der er det jo under halve prisen på dem i forhold til her hjemme..

Anonym poster: 70d8c93e5e8559ffd7181b7690a5eba6

Skrevet

herlige sko, ikke så slitesterke.

Jeg har dem i en sesong.

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
Skrevet

Jeg bodde i mine Toms i hele fjor sommer, og de er like gode også i år:) Jeg har et par som er røde, og med hvite og røde striper. Skal kjøpe meg et par til lyse tenkte jeg.

Liker og veldig godt konseptet bak som en annen nevner over.

Kan absolutt anbefale deg å kjøpe deg Toms:)

Gjest Snyltefluen
Skrevet

Superbehagelige, men ikke så veldig fine.

Skrevet

Superbehagelige, søte og lette! Jeg har forresten Toms sko i gul ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte meg Toms sko på fredag :) De er veldig gode å gå i og det er viktig for ryggen min. Jeg kan ikke kjøpe ballerinasko o.l på butikker som Din Sko osv, sålene er alt for dårlig. Men Toms sine var ganske gode. Jeg har kjøpt sort crochet, men skal kjøpe de e helt vanlig sort og offwhite crochet også.

Sort crochet:

w-black-morocco-crochet-s-s11_1.jpg

Anonym poster: c7519f1249d18829371ccb744f4a5277

Skrevet

Elsker dem. Bruker de dager jeg skal traske mye utendørs om sommeren.

Fordeler - lette, behaglige, god såle, nøytrale i stil/farge. Lette å ha i veska for å veksle med mindre behaglige sko.

Ulemper - de lyse blir fort missfarget. De blir relativt lett utslitt/ødlagt. De tåler ikke den minste mengde vann.

Jeg har i sort, grått, sort+paljetter, hvit blonde og beige. De beige er mitt 3.par, de sorte mitt 2. Har kjøpt alle i USA for ca 350 kr.

Skrevet

Utrolig deilige å ha på samtidig som de egentlig ser ganske fine ut, mener jeg da :) De er greie i pris og synes det er så fint at de gir barn et par sko, for hvert par de selger :jepp:

Har de som er i sølv og ''glitrende'', var forelsket i de ifjor, men merker at jeg har litt avsmak for dem nå .. Har lyst på nye i marineblå, beige, eller lysgul!

Gjest Sengaia
Skrevet (endret)

Jeg elsker å gå med de, de er lette og behagelige. Jeg har et par grønne som er tre år gamle og ser ganske slitne ut... er det 6-700 de koster i Norge? Tenkte å kjøpe et par i dag faktisk, men leser jo her at man kan kjøpe til under halv pris på nettet... er det akkurat de samme skoa? Er litt skeptisk til å handle på nettet... De jeg har nå er størrelse 8.5 . jeg aner ikke hva de tilsvarer i andre størrelser, vet dere? Jeg bruker 38-38.5 i "vanlig" størrelse...

Endret av Sengaia
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har foreløpig askegrå, marine og sølvpaljetter - elsker dem!! Bruker 38 i sko og 7,5 fra usa. Kjøper mine på Nordstrom.

Anonym poster: c81913c1eb38f42e44729bdf96fd7518

Gjest Sengaia
Skrevet

Jeg har foreløpig askegrå, marine og sølvpaljetter - elsker dem!! Bruker 38 i sko og 7,5 fra usa. Kjøper mine på Nordstrom.

Anonym poster: c81913c1eb38f42e44729bdf96fd7518

Da har jeg nok egentlig 39 i sko, for jeg må ha 8.5 i toms. Men på ebay er det ikke samme størrelser, jeg tror jeg må ha 6 i engelsk størrelse.

Hvordan finner du det på ebay? Hvor mye betaler du for et par på nettet? :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har som nevnt i en annen tråd disse Tomsskoene, og er veldig fornøyd.

Anonymous poster hash: 522ba...b2d

Gjest Sengaia
Skrevet

Hvilken nettside kjøpte du de på, har du link?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte Toms i går. Veldig fine, men er det virkelig meningen at de skal være så glatte? :S Ser for meg å gå på trynet et par ganger.

Anonymous poster hash: 7760a...64f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...