Gå til innhold

Legg ut bilde av hårpynten din:)

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Bare en vanlig hestehale. Så surret jeg den litt og festet med denne strikkspennen. Og satte på en søt blomsterspenne fra H&M.

Her er strikkspennene; http://www.ebay.com/... pearl&_sacat=0

941570_10152878042505285_1038620660_n.jpg

Her er hårpynt/nål jeg fant på Stovner senter, i 2. etg har de en brudesalong. De hadde mye fin hårpynt. Disse to hang sammen og jeg valgte å ha de på hoften.

382348_10152869381020285_215405214_n.jpg

Endret av Wonders
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare en vanlig hestehale. Så surret jeg den litt og festet med denne strikkspennen. Og satte på en søt blomsterspenne fra H&M.

Her er strikkspennene; http://www.ebay.com/... pearl&_sacat=0

941570_10152878042505285_1038620660_n.jpg

Her er hårpynt/nål jeg fant på Stovner senter, i 2. etg har de en brudesalong. De hadde mye fin hårpynt. Disse to hang sammen og jeg valgte å ha de på hoften.

382348_10152869381020285_215405214_n.jpg

Wow!! De var jo nydelige begge to!

• Liker 2
Skrevet

hva er en strikkspenne .. ?

Skrevet

Kjempefin Fanteria! :-)

Vakkert fanteria! :)

Takk :) Gleder meg til prøvetimen nå :D

Skrevet

Tror jeg går for en blanding av fletter og krøller, også skal jeg ha slør og en ebskjeden tiara/hårbøule med perler :)

Skrevet

Der var det mye fint! Jeg likte spesielt godt den hårpynten på bilde 4 og 5 - det er noe som kunne passet til den typen frisyre jeg skal ha på den store dagen. Kan jeg spørre hvor den er fra?

ja den tror jeg jaggu er fra Glitter

• Liker 1
Skrevet (endret)
hva er en strikkspenne .. ?

Endret av Wonders
  • Liker 1
Skrevet

steike så kult - takk for linker :)

• Liker 2
Gjest Adriane
Skrevet

ja den tror jeg jaggu er fra Glitter

Aha! Glitter har mye fint asså :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har beslutningsvegring når det kommer til hår, og tipper endelig beslutning ikke blir tatt før prøvetime 12. august. Jeg vet at jeg ikke skal ha slør eller tiara, men har vært innom "hårbånd" eller blomster i håret.

Skrevet

Er tiara helt ut ?

Skrevet

Er tiara helt ut ?

Tror ikke det, men har inntrykk av at det er mest vanlig på herregårdsbryllup. Jeg velger det bort fordi jeg forbinder det med prinsesser og det hadde ikke passet min stil eller personlighet.

Skrevet
Denne hadde jeg. Hadde løse krøller litt oppsatt og langt blondeslør.
Skrevet

Er tiara helt ut ?

Jeg synes også det blir for prinsessete. Kjolen er allerede mer prinsesse enn planlagt, så en tiara ville blitt for mye for meg :fnise:

Men mulig det er mindre populært nå enn for noen år siden ja.

• Liker 1
Gjest lisha
Skrevet

Er tiara helt ut ?

jeg skal ha tiara ;) og en skikkelig prinsessekjole ;) syns tiara er kjempefint jeg!

Men jeg skal også ha noe mer hårpynt på baksiden av hodet, men hvilken pynt det blir, avhenger av hvilken hårfrisyre jeg skal ha.. 18 dager igjen, og jeg vet fremdeles ikke hvordan jeg skal ha håret..

Skrevet

Eg skulle i utgangspunktet ikkje ha tiara, kvar gong eg fekk spørsmål om det sa eg nei uten å i heile tatt vurdere det. Men når eg var i brudesalongen satte dei ein på hovudet mitt, og det berre fullførte heile uttrykket. Kjolen er også ganske prinsessete, eller brudete blir kanskje meir rett. Såg meir for meg litt chilled out stil, men valgte det som kledde meg best. Bedre å føle seg avslappa enn å sjå avslappa ut tenker eg;)post-55591-0-46404700-1370438809_thumb.jpost-55591-0-64926800-1370439043_thumb.j

• 2 uker senere...
Skrevet

.. ble ny tiara på meg i dag ... jeg kan virkelig ikke bestemme meg på området. Men vi kjøpte nydelige hårbøyler til brudepikene i dag, med en-rads blingsteiner på. Og de små jentene ville finne tiara til meg også, og det måtte de jo få lov til ......... *gloriesmiley*

Så jeg spurte forloveren min som også var med om hun kunne tenke seg tiara, og hun ville gjerne ha den jeg kjøpte allerede i september .... så nå blir det tiarabøyler på oss alle - MED MINDRE ..... *sukke* .. med mindre jeg skal ha den greia som jeg ikke kan snakke så veldig om ennå.

Skrevet

Skal ha lett oppsatt hår og denne hårbøylen :biggrin:

post-61827-0-38254800-1371552504_thumb.j

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan du ikke snakke så veldig om den ennå?

Anonymous poster hash: 2c94e...035

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...