Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har truffet verdens søteste gutt på nettet.

Problemet er at jeg tror ikke han har lyst til å date ennå. Det er ikke så lenge siden det ble slutt med eksen, og magefølelsen min er sånn bob bob. Han sier at han får til det han prioriterer, også en annen dag kan han si at det er så jævla hektisk.

Jeg er lei av å vente! Vi har snakket sammen i 7 uker nå. Jeg har lyst til å si noe som "jeg orker ikke vente mer. Jeg har lyst til å date, og jeg har så lyst til å gå på date med deg. Jeg er litt usikker på om det er gjensidig. Du har vært veldig avvisende når jeg har spurt deg. Så, date eller ikke date? Jeg har ikke tenkt til å vente på deg for alltid, enten så får du prioritere det eller ikke. Jeg kommer til å gå videre hvis du ikke ønsker å date meg, og dette avsluttes, men jeg håper da at vi kan være venner. "

Han er en skikkelig god gutt, og jeg håper jeg kan beholde han so, venn. Det går mange meldinger om dagen, en telefonsamtale, og kanskje litt facebook. Han sender meg kjempefine meldinger, så tja.

Kan jeg skrive noe sånt?

Anonym poster: ab5c7ef3b53c7a743f3422881d62ff4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg ville ikke sagt "jeg stiller deg et ultimatum". Bare si oppførselen hans er vanskelig å tolke, og spør han direkte om hvor du har han.. Hold litt tilbake, se hvordan han reagerer på det? Kanskje han syns du er lett tilgjengelig og at han derfor ikke trenger å ta stilling til det.

AnonymBruker
Skrevet

Han sier jo at han vil gå på date. Vi snakker om ting vi skal gjøre sammen, men det skjer jo aldri noe. Når han snakker om dater nå, så kjenner jeg at jeg blir litt irritert.

Hilsen TS!

Anonym poster: 7fcdd810f54ea55a6f2bf2d67b5b549d

AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg ville ikke sagt "jeg stiller deg et ultimatum". Bare si oppførselen hans er vanskelig å tolke, og spør han direkte om hvor du har han.. Hold litt tilbake, se hvordan han reagerer på det? Kanskje han syns du er lett tilgjengelig og at han derfor ikke trenger å ta stilling til det.

Hva tenker du jeg skal holde tilbake? Det med å ta kontakt med han?

Og, hva mener du med lett tilgjengelig?

Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg synes det du har skrevet var bra jeg da..

Date eller ikke date, for om du skal holde fokus på han eller ikke... Og om dere fortsetter som venner, så er jo ikke alle dører lukket uansett.

• Liker 1
Skrevet

Hva tenker du jeg skal holde tilbake? Det med å ta kontakt med han?

Og, hva mener du med lett tilgjengelig?

Jeg vet jo ikke om jeg tolket det riktig, men at han kan alltid nå deg, mens du ikke alltid kan nå han? Da syns jeg du skal prøve å ikke alltid være tilgjengelig for han om han tenker han uansett får tak i deg om han vil det, eller kan henge med deg hvis han vil det mens han gjør det bare når det passer han mot deg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet jo ikke om jeg tolket det riktig, men at han kan alltid nå deg, mens du ikke alltid kan nå han? Da syns jeg du skal prøve å ikke alltid være tilgjengelig for han om han tenker han uansett får tak i deg om han vil det, eller kan henge med deg hvis han vil det mens han gjør det bare når det passer han mot deg.

Du tolket det riktig. Jeg har alltid med meg telefonen, og sjekker den alltid. Et barn i barnehage, så om jeg får en tekstmelding så svarer jeg fort, ellers så går det i glemmeboken. Jeg har datet lite, så jeg har meget lite erfaring med dette, må jeg innrømme.

Burde jeg holde igjen og se hva som skjer, eller ta det opp med han? Det har gått så lang tid at jeg ønsker meg en avklaring.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det du har skrevet var bra jeg da..

Date eller ikke date, for om du skal holde fokus på han eller ikke... Og om dere fortsetter som venner, så er jo ikke alle dører lukket uansett.

Takk :)

Jeg kjenner jeg er så lei med alt dette fram og tilbake. Samtidig, så grøsser jeg på tanken på ultimatum

Gjest Svampebob1
Skrevet

Takk :)

Jeg kjenner jeg er så lei med alt dette fram og tilbake. Samtidig, så grøsser jeg på tanken på ultimatum

Jeg vil helst at livet skal utvikle seg fremover, så jeg hater det selv! :-P

Men med den opprinnelige planen din, så har du jo dekket alle veier.. Ihvertfall hvis du tenker slik som meg :-).

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil helst at livet skal utvikle seg fremover, så jeg hater det selv! :-P

Men med den opprinnelige planen din, så har du jo dekket alle veier.. Ihvertfall hvis du tenker slik som meg :-).

Jeg hater det, også! Jeg liker litt fremgang, ikke bare gå og vente. Jeg er lei av det.

AnonymBruker
Skrevet

Nå fikk jeg enda en søt tekstmelding, men kjenner jeg har bare lyst til å svare noe surt tilbake som: du som sier så mye fint om meg, men en date er jeg ikke verdig

AnonymBruker
Skrevet

Makan. Dette er noe av frekkeste jeg har lest her inne på lenge!

TS, det var forsåvidt en helt kurant melding du 'skrev', som du problemfritt kunne ha sendt av gårde.

Men du sier du har ventet lenge nå og er lei. Og med en gang du er lei, skal det skje noe. Og det må skje på dine premisser helst, eller tar jeg feil ? Og du snakker om å gi ham et ultimatum i tillegg. Hvis det ikke skjer noe nå, så går du videre. Vet du, jeg tror ikke et ultimatum ville ha bidratt til så mye positivt til situasjonen din nå. De fleste menn gremmes av tanken og dette burde du kanskje egentlig ha visst.

En utvikling er sjeldent noe man kan manipulere og haste av gårde. Genmanipulere planter f.eks, slik at de skal vokse og gro frukter fortere. Tror du frukten blir bedre av det?

Og det høres jo forøvrig ut som en lei kontakt dere har nå da, om han har deg tilgjengelig når som helst, men du har ikke helt det samme privilegium. Dette er jo selvfølgelig noe som kan og burde kunne forandres på, men du bør puste ut først altså. Helt alvorlig.

Anonym poster: 63fdbff7cd4896967810d0f5daa61f81

Skrevet

Bor han langt unna siden det ikke har blitt noen date ennå? Litt mer forståelig dersom den ene må reise et stykke, da blir det fort litt mer "big deal" å møtes.

Men jeg synes det virker veldig rart. Kanskje han rett og slett synes det er litt skummelt...? Kanskje han er redd for at du ikke skal like han irl?

Jeg ville nok også pushet på ja. Men jeg tror ikke jeg ville formulert meg så krast....

Bare si at du har gledet deg til å treffe han, men at du ikke får inntrykk av at det kommer til å skje. Så kan du spørre om hvorfor..... og slenge til på slutten at det får være opp til han, men at du ikke ser poenget med å ha kontakt dersom dere ikke skal møtes snart.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Til AB: du har selvfølgelig helt rett angående ultimatum, men jeg aner ikke hvordan jeg skal ta det opp. Det er jo en grunn til at jeg lagde denne tråden, og ikke tekstet han i vildens sky. Og, nei, ting må ikke skje på mine premisser.

Han skriver ting som at jeg er den vakreste jenta han har truffet, at han liker meg utrolig godt, men er ekstremt avvisende når jeg spurte han på date. Hvorfor? Tja, aner ikke. Det er ekstremt forvirrende, og jeg skjønner det ikke.

Ferny: Nei, han bor ganske nærme meg, så avstanden er ikke et problem. Men kanskje du har et poeng. Kan være at han syns det er litt skummelt, og er redd for at jeg ikke skal like han. Hmmmm! Fint å få litt tanker rundt dette.

AnonymBruker
Skrevet

Du aner ikke hvordan du skal ta det opp. Det er en annen problemstilling, som ikke løses med et ønske om å skape noen hinsides ramaskrik som aldri ville ha endt med noe konstruktivt. Er det det du egentlig vil kanskje? Vet du hva du vil?

Har du spurt han om en date? På en genuin og hyggelig måte?

Det er som oftest dette man kommer i mål med. Ærlighet. Og gjerne fremstå som om du er sikker, og ikke vakle så mye frem og tilbake. Da vakler jo han og. Er det dét du ikke skjønner?

Anonym poster: 63fdbff7cd4896967810d0f5daa61f81

Skrevet

Kan du ikke bare spørre han?

Gjest Svampebob1
Skrevet

Nå fikk jeg enda en søt tekstmelding, men kjenner jeg har bare lyst til å svare noe surt tilbake som: du som sier så mye fint om meg, men en date er jeg ikke verdig

Æsj! Drit i han! Du fortjener en som kan gi tilbake.

Ingen vits i å kaste bort tiden på surr!

En slik melding ville ha provosert meg og om jeg viste interesse for noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...