Gå til innhold

Rart at han liker meg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En fyr liker meg, og det er jo hyggelig. Bare kjipt at jeg ikke liker han på den måten. Hyggelig fyr for all del, men liker han mer som en venn.

Så begynte jeg å tenke, og det er så rart at han liker meg. Har virket som hans type er typisk jålejenter fra Oslos beste vestkant. Dere kjenner til typen. Så kommer jeg. Utseendet mitt er forsåvidt greit nok, men jålete er jeg ikke. Sminker meg til vanlig, og pynter meg ganske mye til fest, men ellers er jeg ganske gjennomsnittlig. Er flink på skolen og bruker mye tid på skolearbeid, virker som han liker det. Er bare så overrasket over at han liker meg, som overhode ikke virket som hans type.

Vet ikke hva jeg vil med dette, måtte bare dele det med noen, hehe.

Anonym poster: d3097023061fbbb3444a1f06ef55e86d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja, hva skal man si.

Kanskje du ikke er så god på å lese mennesker bare. Hvor godt kjenner du han? Er du sikker på at han er sånn som du tror han er?

Anonym poster: 2fc8e443e9454ef6589feab16ae391c6

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han liker deg fordi du er annerledes enn de vanlige han omgås? Eller fordi han ikke er sånn som du tror :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han ikke er så overfladisk som jeg tror, så er han kanskje ikke så ille likevel.

Han virker veldig opptatt av utseende, både sitt eget og andres. Venninnene hans er veldig jålete.

Anonym poster: 00e92dcbe4db5fb22b4944a5236ff94f

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan du være så overbevist om preferanse hans? Har ham fortalt deg dette?

Anonym poster: 249f3d20d7729baf598a61de88e7b421

• Liker 1
Gjest Poker face
Skrevet

Ting er ikke hva de ser ut til å være alltid.... TRUST ME.

AnonymBruker
Skrevet

Nei han har ikke fortalt meg om preferansene sine. Men jeg ser hvordan jentene han henger med ser ut, og hvilke jenter han har likt før:)

Anonym poster: 00e92dcbe4db5fb22b4944a5236ff94f

AnonymBruker
Skrevet

Du ser hvordan jenter han henger med og ser ut, og hvilke jenter han har likt før.

Hva om han egentlig ikke er i nærheten av så overfladisk, som det kan virke som?

Hva om utseende ofte ikke har så mye å si, men tilfeldigvis så er det pene mennesker i kontakt med hverandre. Det må jo ikke nødvendigvis bety så mye.

Men det kan jo. :cool:

Anonym poster: 249f3d20d7729baf598a61de88e7b421

• Liker 1
Gjest JakeGreen
Skrevet

Er flink på skolen og bruker mye tid på skolearbeid, virker som han liker det. Er bare så overrasket over at han liker meg, som overhode ikke virket som hans type.

Vet ikke hva jeg vil med dette, måtte bare dele det med noen, hehe.

Major turn-on.

Du høres ut som min type jente.

Det finnes faktisk menn her i verden som forelsker seg i personligheten til en jente og synes overfladiske sminkedukker som knapt kan gangetabellen ikke er særlig interessante.

:)

• Liker 1
Gjest RockOn
Skrevet

Du synes det er rart at en gutt liker akkurat deg, fordi du har tenkt deg fram til at hans type jenter er typisk jålete jenter?

Altså...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...