Gå til innhold

Noen som har reist med restplass fra solfaktor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er 2 jenter på 23 som skal ha med småsøskene våre på 15 til Hellas for sol og bading om 1 mnd.

Vi har ikke bestilt tur, hadde tenkt å bare hoppe på en reise... sitter og surfer på restplass.no og ser mange reiser fra solfaktor...

fungerer det på samme måte som reiser fra ving,startour,apollo osv?

Anonym poster: ec023b1d9016f7dde24019e32efed06d

Videoannonse
Annonse
Gjest Novacane
Skrevet

Vi har også bestilt tur fra Solfaktor(jeg og flere venner). Har jo ikke dratt enda, men da vi bestilte var det som en vanlig pakkereise med hotel, fly, og transport til og fra flyplassen der vi skal :)

Skrevet

Hei!

Jeg reiste i fjor vår med solfaktor til Sharm El Sheikh. Solfaktor fungerer ikke på samme måte som Apollo og Ving, fordi det ikke er noen reiseleder med, eller på reisested. Solfaktor kjøper plasser på charterfly og ordner transport o.l. selv. For oss var dette perfekt siden vi ville reise med litt mer behagelig transport, ha flere hotell å velge blant og var heller ikke interessert i en partysvenske som sto og gaulte i en buss og skulle ha oss med på rare ting. Har bare positivt å si om solfaktor, transporten vår var der den skulle på riktig tidspunkt, det var lett å få tak i kundeservice, all info om hotell stemte, og vi fikk med en gang beskjed om at flyet vårt var forsinket (1 t, fløy på Apollo sitt fly).

Det beste med hele greien syns jeg var at jeg visste at jeg ikke skulle tilbringe 14 dager med de menneskene som var på flyet som var full ut av en annen verden allerede kl 8 om morgenen. Høhø.

GOD TUR!

Gjest Seajewel
Skrevet

Såvidt jeg har forstått, har de reiseledere.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har transport med de maaaange ganger, og har bare positive erfaringer med det. Eneste er at transporten er litt shabby, type liten hanglete minibuss som er stappfull (Det har vi fått hver gang, fungerer helt greit). Har aldri opplevd noen reiseledere fra solfaktor, det er i såfall bare en som står på flyplassen å sier hvilken buss du skal gå på.

Anonym poster: 80f1bff6b628ae7d9723e064aa9a8a62

• 2 uker senere...
Gjest Seajewel
Skrevet

Det er jo egentlig ganske greit, da slipper man charterferiefølelsen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...