Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller om alle følelser er borte. Jeg har spurt og han sier at han ikke har mistet noen følelser for meg. Vi kysser sjeldent, vi kan gå flere dager uten at vi kysser. Han holder enda hånden min når vi er ute å går, så det har ikke forandret seg. Han sier aldri ''Jeg elsker deg lenger'' og om jeg sier det svarer han, men det kommer aldri fra han. Igår hadde vi ikke kysset på flere dager, og jeg spurte han om noe var galt, han svarte nei og at han enda hadde følelser for meg og ikke hadde mistet noen. Da vi skulle legge oss sa jeg God natt, jeg er glad i deg. Jeg fikk tilbake; God natt, sov godt og drøm søtt. Ingen jeg er glad i deg..

Han har begynt å overse meg mer, svarer sjeldent om han er ute og bare overser meldingene mine rett og slett. Som oftes ihvertfall, han svarer en sjelden gang, men overser oftere enn han svarer egentlig.

Jeg prøver jo å snakke med han om dette, men han blir oppgitt på en måte og vil helst bare overse det hele. Sier han ikke har mistet følelser, men at han er sliten..

Jeg blir bare beskymret og lei meg, kan godt hende jeg bare overreagerer også..

Anonym poster: 69564785f85ae86ffe8e74091fc9fd33

Videoannonse
Annonse
Gjest yourk
Skrevet

Han liker deg sikkert ikke og bare bruker deg. Han fortjener bedre enn en som maser om hva han føler

AnonymBruker
Skrevet

Okei...

Anonym poster: 96dfb6a0a8e24b7399ab81953e9121c1

Skrevet

Har dere vært sammen lenge?

Gjest navnelapp
Skrevet

Eller om alle følelser er borte. Jeg har spurt og han sier at han ikke har mistet noen følelser for meg. Vi kysser sjeldent, vi kan gå flere dager uten at vi kysser. Han holder enda hånden min når vi er ute å går, så det har ikke forandret seg. Han sier aldri ''Jeg elsker deg lenger'' og om jeg sier det svarer han, men det kommer aldri fra han. Igår hadde vi ikke kysset på flere dager, og jeg spurte han om noe var galt, han svarte nei og at han enda hadde følelser for meg og ikke hadde mistet noen. Da vi skulle legge oss sa jeg God natt, jeg er glad i deg. Jeg fikk tilbake; God natt, sov godt og drøm søtt. Ingen jeg er glad i deg..

Han har begynt å overse meg mer, svarer sjeldent om han er ute og bare overser meldingene mine rett og slett. Som oftes ihvertfall, han svarer en sjelden gang, men overser oftere enn han svarer egentlig.

Jeg prøver jo å snakke med han om dette, men han blir oppgitt på en måte og vil helst bare overse det hele. Sier han ikke har mistet følelser, men at han er sliten..

Jeg blir bare beskymret og lei meg, kan godt hende jeg bare overreagerer også..

Anonym poster: 69564785f85ae86ffe8e74091fc9fd33

Kvar er dokke i forholdet? Kor lenge har dokke vore saman? Har dokke barn saman?

AnonymBruker
Skrevet

Har dere vært sammen lenge?

Kvar er dokke i forholdet? Kor lenge har dokke vore saman? Har dokke barn saman?

Vi har vært sammen 1 1/5 år, og bodd sammen 1 år. Det ble slik for et par måneder siden.. Vi har ingen barn, men venter vårt første nå.

Skrevet

Høres jo litt trist ut, men ikke helsvart.

Det kan jo hende at han er sliten, litt utbrent eller mangler inspirasjon i livet .

Syns du skal vise litt interesse for ham uten å mase for mye.

Vis gjerne at du er litt bekymret for ham.

Spør om han har det bra.

Om det er noe som plager ham.

Hvordan det går på jobben.

Om det er noe han savner i livet sitt.

Om det er noe han har lyst på, eller lyst til å gjøre/oppleve.

Ikke mas for å få kjærlighetserklæringer.

Det virker som oftest mot sin hensikt.

Gi ham positiv oppmerksomhet. Overrask ham litt.

Hvis ingenting av dette nytter, så bør du være bekymret.

Da kan det være at han har sin oppmerksomhet et annet sted.

At han ikke bryr seg så mye om deg.

Eller at han rett og slett er gått ut på dato og har gitt opp litt.

Noen ganger blir man bare litt sliten og lei uten å vite hvorfor.

Det hender at jeg har det sånn og kona er den første som merker det.

Og hun har hjulpet meg mange ganger til å bli mer bevisst på hva som påvirker sinnstilstanden min, slik at jeg kan gjøre noe med det. Damer kan være ganske klarsynte.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Høres jo litt trist ut, men ikke helsvart.

Det kan jo hende at han er sliten, litt utbrent eller mangler inspirasjon i livet .

Syns du skal vise litt interesse for ham uten å mase for mye.

Vis gjerne at du er litt bekymret for ham.

Spør om han har det bra.

Om det er noe som plager ham.

Hvordan det går på jobben.

Om det er noe han savner i livet sitt.

Om det er noe han har lyst på, eller lyst til å gjøre/oppleve.

Ikke mas for å få kjærlighetserklæringer.

Det virker som oftest mot sin hensikt.

Gi ham positiv oppmerksomhet. Overrask ham litt.

Hvis ingenting av dette nytter, så bør du være bekymret.

Da kan det være at han har sin oppmerksomhet et annet sted.

At han ikke bryr seg så mye om deg.

Eller at han rett og slett er gått ut på dato og har gitt opp litt.

Noen ganger blir man bare litt sliten og lei uten å vite hvorfor.

Det hender at jeg har det sånn og kona er den første som merker det.

Og hun har hjulpet meg mange ganger til å bli mer bevisst på hva som påvirker sinnstilstanden min, slik at jeg kan gjøre noe med det. Damer kan være ganske klarsynte.

Han fikk for et halvt år siden beskjed av psykolog om at han hadde depresjoner (Noe han forsåvidt har misstenkt lenge) Han jobber mye for dette og vi prøver å gjøre ting han liker. Nå skal jeg ut å kjøpe crosser til han til uken slik at han kan få tilbake sin gamle hobby igjen, noe jeg håper gleder han litt (selv om det betyr at jeg får sett han mindre) Han har hatt en god del nedturer de siste månedene. Bilene har blitt ødelagt, bytte av motorer og flere tusen han egentlig ikke har rett ut av vindu for å fikse biler. Jeg vet dette har gått ganske sterkt inn på han ettersom han et par ganger de siste to ukene har gråtet og vært lei seg på grunn av dette.

Uten om dette vet ikke jeg helt om det er så mye annet som plager han. Han er mye sliten og legene prøver å finne ut av dette nå, så han sover unormalt mye. Jeg vet ikke helt hva jeg kan gjøre.. Han vil ikke si noe og han vil ikke snakke. med meg om ting, om jeg spør blir han tilslutt sint. Han vil ikke gi noe svar og jeg blir irritert til slutt, da blir han også sint og har lett for å fly ut døren..

Skrevet

Ja da vet du jo en del om hva kan sliter med og det høres ikke lett ut. Man kan bli sliten og lei av mindre.

For å vise kjærlighet og omtanke for andre så må man ha litt overskudd og det mangler han tydeligvis.

Ikke lett å gi råd her. Og de rådene som gis her på KG er ofte for enkle til at det passere inn i det komplekse virkelighetsbildet som gjelder for den enkelte. Enkle oppskrifter og standardløsninger for vi er så forskjellige.

Hvis det er til noe hjelp så har du min sympati.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja da vet du jo en del om hva kan sliter med og det høres ikke lett ut. Man kan bli sliten og lei av mindre.

For å vise kjærlighet og omtanke for andre så må man ha litt overskudd og det mangler han tydeligvis.

Ikke lett å gi råd her. Og de rådene som gis her på KG er ofte for enkle til at det passere inn i det komplekse virkelighetsbildet som gjelder for den enkelte. Enkle oppskrifter og standardløsninger for vi er så forskjellige.

Hvis det er til noe hjelp så har du min sympati.

Ja, altså jeg vet jo at han har det vanskelig og jeg prøver virkelig alt for å være der og hjelpe til. Men når jeg føler at jeg aldri får noe tilbake på en måte blir jeg sliten og lei jeg også..

Tusen takk :)

Skrevet

Høres jo ut som at det er han og ikke deg. At han er i en dårlig periode nå, hvor han kanskje har nok med seg selv og sitt og ikke klarer å være så oppmerksom ovenfor deg. Tror det beste du kan gjøre er å støtte han og tro han når han sier at han fortsatt føler det samme. Vis at du bryr deg om han og aksepter at du kanskje ikke får så mye tilbake akkurat nå. Ting er jo opp og ned, så lenge det ikke varer over flere år er det nok ikke noe å bekymre seg for! Er vanskelig å skulle gi mye av seg selv til andre, selv kjæresten, når man ikke har det bra med seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...