Gjest miss H Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 Hvorfor er det så vanskelig for forloveden min å innrømme/ si til meg at jeg har lagt på meg? Og hvordan kan han synes at jeg er like fin/sexy/pen/deilig som for 10-15 kg siden? Hvordan kan han fortsatt elske meg?
Pysa Skrevet 31. mai 2013 #2 Skrevet 31. mai 2013 Hvorfor må han si at du har lagt på deg? Ligger all din verdi i kroppen din? 7
Gjest Marmot Skrevet 31. mai 2013 #3 Skrevet 31. mai 2013 Og hvordan kan han synes at jeg er like fin/sexy/pen/deilig som for 10-15 kg siden? Hvordan kan han fortsatt elske meg? Gratulerer, du har funnet deg en mann som er ikke er en overfladisk dust! 15
lykkestor Skrevet 31. mai 2013 #4 Skrevet 31. mai 2013 Utseende betyr ikke alt, og selv om du har lagt på deg betyr ikke det at du ikke er like fin, sexy, pen eller deilig i hans øyne. For han er du nok like sexy som alltid, ellers hadde han vel aldri sagt det? :-) Han elsker deg nok ikke bare for hva du veier, men personligheten din, hvordan dere har det sammen og alle egenskapene dine. Om vekten din irriterer deg er det kun du som kan gjøre noe med det, men jeg tviler ikke et sekund på at han elsker deg uansett hva du veier! 1
Gjest miss H Skrevet 31. mai 2013 #5 Skrevet 31. mai 2013 Hvorfor må han si at du har lagt på deg? Ligger all din verdi i kroppen din? Fordi han ser det og vet det like godt som meg? Og fordi Det sårer meg når han lyver?
lykkestor Skrevet 31. mai 2013 #6 Skrevet 31. mai 2013 Fordi han ser det og vet det like godt som meg? Og fordi Det sårer meg når han lyver? Har du tenkt på at det kan hende at han faktisk ikke bryr seg? At vekten din ikke er det viktigste i forholdet deres? Om du er blitt stor og det plager deg kan du faktisk gjøre noe med det selv. Om du ser det så behøver vel ikke han si det. Du skal bare være glad for at du har en slik fyr! Eksen min fortalte meg at jeg var fet da jeg veide 50kg, og ga meg spiseforstyrrelser. Er det en slik fyr du vil ha? Du har jo fått en som mange damer bare drømmer om, kjære deg! Nyt det :-) 2
Gjest Svampebob1 Skrevet 31. mai 2013 #7 Skrevet 31. mai 2013 Hvorfor er det så vanskelig for forloveden min å innrømme/ si til meg at jeg har lagt på meg? Og hvordan kan han synes at jeg er like fin/sexy/pen/deilig som for 10-15 kg siden? Hvordan kan han fortsatt elske meg? Fordi alle er ikke så opphengt i kropp. Og fordi han tydeligvis liker deg som person/menneske. Er ikke det mye mer verdifullt? 2
Gjest Marmot Skrevet 31. mai 2013 #8 Skrevet 31. mai 2013 Fordi han ser det og vet det like godt som meg? Og fordi Det sårer meg når han lyver? Dette er så typisk. Hvilken rolle spiller det? Han "lyver" for å skåne deg, du burde heller verdsette det. Om han hadde innrømmet det, hadde du blitt lei deg da også. 3
Ferny Skrevet 31. mai 2013 #9 Skrevet 31. mai 2013 Man kan faktisk elske noen like høyt selv om de legger på seg 15 kilo!! Og synes de er like fine/deilige/sexy uansett!! Kanskje du ER like fin med 15 kilo ekstra, har du tenkt på det??
Whimsical Skrevet 31. mai 2013 #10 Skrevet 31. mai 2013 "Ser jeg feit ut i denne, kjære?" Nei er feil svar, ja er defin Fordi han ser det og vet det like godt som meg? Og fordi Det sårer meg når han lyver? Men hva er du interessert i å høre? "Ja, du har lagt på deg" hadde garantert såret deg, for da legger han merke til det og synes du har lagt på deg. Når han sa han ikke så det så ble du såret da og, hvordan kan han vinne dette? I bunn og grunn så vet vel dere begge at du har lagt på deg, men bare én av dere ser det negativt, nemlig du.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #11 Skrevet 31. mai 2013 Vet du 100% sikkert at han ser du har lagt på deg? Kjæresten min ante oppriktig ikke forskjell før jeg hadde tatt av nesten 20kg. TJUE! Så aldri si aldri Men uansett om han ser det, så er det jo så tabu å kommentere en kvinnes vekt, og like tabu å ikke gjøre det, i alle fall for deg. Han er jo fanget "between a rock and a hard place." Og uansett hva han ser og ikke ser; han er vel glad i deg uansett? Smil og vær glad ts:) Anonym poster: 2e977da64964a784e1a5598aab6c6ce9
Gjest *MaggieQ* Skrevet 31. mai 2013 #12 Skrevet 31. mai 2013 (endret) Høres mer ut som om vektøkningen plager deg. Om du synes det er kjipt så gjør noe med det fremfor å lage konflikter i hodet ditt om at typen burde kommentere det. Endret 31. mai 2013 av *MaggieQ*
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #13 Skrevet 31. mai 2013 Vektkomplekser er lite attraktivt da. Anonym poster: 73d0e20141b0aabee0b254821ef8cbfe
Gamerfrue Skrevet 31. mai 2013 #15 Skrevet 31. mai 2013 hvis du vil at han skal synes du er sexy, så kan jeg forsikre deg: ingenting er mer sexy enn en kvinne som er komfortabel med kroppen sin! 2
lillemy01 Skrevet 31. mai 2013 #16 Skrevet 31. mai 2013 Min samboer elsker at jeg har lagt på meg han elskee at jeg har stor rompe og ville gjerne hatt den større. Og jeg bruker mellom str 42-44 så er ikke akkurat en sylfide. Og når jeg nevner at jeg vill ned I vekt skjønner han ingenting
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #17 Skrevet 31. mai 2013 Hvis man selv vil ned i vekt, så gå ned i vekt da. Ikke bry seg så vanvittig om hvordan andres syn på sin egen kropp er. Det viktigste - er at man selv er fornøyd. Anonym poster: 73d0e20141b0aabee0b254821ef8cbfe
Gjest Crazycatlady Skrevet 31. mai 2013 #18 Skrevet 31. mai 2013 Selv om du har lagt på deg så betyr jo ikke det at du nødvendigvis blir mindre attraktiv i hans øyne,og det er vel flott at han liker deg uansett om du har lagt på deg. Dessuten er det vel ikke bare kroppen din han er glad i. Men enig i at det er viktig at man selv er fornøyd. Om du er misfornøyd så kan du vel gjøre noe med det? Eventuelt må du lære deg å bli glad i kroppen din sånn som den er nå.
Gjest Daenerys Skrevet 1. juni 2013 #19 Skrevet 1. juni 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. Daenerys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå