Gå til innhold

Lillesøster, første bh, hvor skal vi gå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillesøsteren min skal ha sin første bh, og mamma har sendt meg på saken. Vi skal ut og shoppe i Oslo i morgen, og hun syns det er fryktelig flaut..

Hvor kan vi gå? Jeg aner ikke hvilken str hun skal ha, og kanskje vært greit å gå et sted hvor man får god hjelp.

Alle tips rundt hvordan å gå frem og gjøre dette mindre pinlig, taes i mot med stor takknemlighet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Change :) Er butikk på oslo city!

Skrevet

Den hadde jeg glemt! Det tror jeg er en god ide, mener de har butikk på Majorstuen også. De er jo ikke alt for dyre heller!:)

Skrevet

Hvilken størrelse trenger hun? Om hun har en helt "vanlig" størrelse kan dere egentlig gå hvor dere vil, men om hun trenger litt ekstra ville jeg anbefale en butikk med godt utvalg, f.eks Change.

Lillesøsteren min trenger 70G, så hun må på spesialbutikker, mens jeg brukte 70B på den tida, så det er jo stor forskjell på størrelser. :ler:

Skrevet

Om det er hennes første er hun vell 10-13 år? Så da er det vell kanskje 65A? Som er den minste. Jeg ville bare gått på de vanlige kjede-butikkene. Som h&m, lindex, cubus osvosv :)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs helt hva hun vil ha. H&M, cubus, lindex og de der har vel litt søtere bh'er med farger/merker på. Change har litt mer nøytrale.

Anonym poster: ae41ab0219c522e9f60a00ca12f94bbb

Gjest Nefertiti.
Skrevet

jeg er enig med mange andre her. Jeg ville nok gått på HM, Cubus eller Lindex. BHene der er ofte litt "barnslige" med snoopy o.l som kan passe for henne hvis hun er 10-13. BHne koster også rundt 50,- - 100,-. Da kan hun jo kjøpe 2-3 stykker, istedenfor å kjøpe en på Change til samme pris.

http://mammanett.no/kalkulator/bhkalkulator

Bruk denne og finn størrelse :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde tatt turen til Change og fått god veiledning ifh til størrelser. Selv om man har små pupper er en god bh absolutt verd pengene :jepp:.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De har BH-er for litt yngre jenter på blant annet på Cubus og Lindex. Jeg regner med at hun ikke skal ha så veldig stor størrelse med det første, og på disse butikkene har de BH-er som er tilpasset jenter i denne fasen.

Anonym poster: cd21365f3116de07fbf12850b7f3e29d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke dratt med lillesøstra mi på Change i hvert fall..Der selger de jo bare kjerringundertøy.

Flaut å komme til gymtimen og se ut som du har arvet undertøyet til moren din.

Ta henne med på H&M eller Cubus og finn noe litt mer passende for unge jenter. Jeg kjøpte mine første BH-er der da jeg var rundt 11. Snoopy var en klassiker!

Anonym poster: 2ac107caf8ea44ba1b804a4d9257f3dc

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden fikk meg til å tenke på at jeg ikke husker min første BH. Kan ikke huske at min mor var med for å kjøpe det noen gang... Lurer på om jeg kanskje brukte sånne BH-topper fra Sloggi til å begynne med. Det kan kanskje være noe hvis hun er ung og fortsatt har veldig små pupper? Ikke nødvendigvis Sloggi, men dere skjønner hva jeg mener. Mindre flaut om det ikke er så kult i klassen å bruke BH også. Og lettere å finne riktig passform.

Anonym poster: 61244d377aa341a122adf51b7244c952

Skrevet

Hadde ikke dratt med lillesøstra mi på Change i hvert fall..Der selger de jo bare kjerringundertøy.

Flaut å komme til gymtimen og se ut som du har arvet undertøyet til moren din.

Ta henne med på H&M eller Cubus og finn noe litt mer passende for unge jenter. Jeg kjøpte mine første BH-er der da jeg var rundt 11. Snoopy var en klassiker!

Ai! Jeg syns ikke jeg er SÅ gammel, altså, og undertøyet på Change er for meg helt fint... Kjøper helst ensfarga bh-er ;) Men sammenligna med snoopy og ole brumm-greier så har jeg kanskje blitt en kjerring ;)

AnonymBruker
Skrevet

Ai! Jeg syns ikke jeg er SÅ gammel, altså, og undertøyet på Change er for meg helt fint... Kjøper helst ensfarga bh-er ;) Men sammenligna med snoopy og ole brumm-greier så har jeg kanskje blitt en kjerring ;)

For en 11-åring er det kjerringundertøy. Det er jo ikke noe å lure på engang. Og det er en mellomting mellom kjerringundertøy og snoopy-undertøy.

Jeg er i 20-årene og jeg handler ikke på Change engang, fordi jeg synes det blir for kjerring. Passer bedre til min mor i 50-årene. Handler stort sett undertøyet mitt på HM og Victorias Secret.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For en 11-åring er det kjerringundertøy. Det er jo ikke noe å lure på engang. Og det er en mellomting mellom kjerringundertøy og snoopy-undertøy.

Jeg er i 20-årene og jeg handler ikke på Change engang, fordi jeg synes det blir for kjerring. Passer bedre til min mor i 50-årene. Handler stort sett undertøyet mitt på HM og Victorias Secret.

Da lurer jeg på hvilken change du handler på, for jeg er 22 og handler masse på change, de har mye som er både pent og sexy.

Anonym poster: 4ed4242f987281db17e0549bcc1f7bfe

AnonymBruker
Skrevet

Da har vi åpenbart forskjellig syn på hva som er pent og sexy.

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg er 37 og synes også utvalget på Change er skikkelig kjerring...

For noen som skal ha sine første bh'er ville jeg definitivt gått på kjedebutikkene. Siden hun ikke har bh'er fra før går jeg utifra hun ikke er ferdig utviklet og da kjøper jeg ikke undertøy til hundrevis av kroner. På HM har de størrelser fra 60A til 85D, der finner du garantert noe til ei ung jente.

Anonym poster: 7772ff00fe7939aba7ba070f855d3f9c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da har vi åpenbart forskjellig syn på hva som er pent og sexy.

Har bare BH-er fra Change fordi jeg bruker E-cup, og jeg aner ikke hvordan du kan tenke at blondeBH'er i rødt ikke kan være sexy. Om de må vise halve brystvorten for å være sexy for deg så forstår jeg, men balconette-BH'ene de har der er dritfine. Smaksfulle blonder, fine farger og god fasong med masse støtte. Har aldri hørt noen klager fra sengepartneren, i hvert fall.

Anonymous poster hash: a49b1...f59

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...