Gå til innhold

Han er så utrolig provoserende, hvorfor gjør han det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En venn av meg har en datter han nesten aldri ser. Han har ikke noe foreldreansvar, men kan i utgangspunktet komme å besøke henne når han vil, men dette er noe han gjør ganske sjeldent.

Allikevel ser jeg han ofte "skryter" av å være far. Sier at ja, jeg har en på samme alder selv, de er så artige når de er i den alderen! Snakker ofte som om han har noe ansvar for henne, noe han aldri har hatt. De gangene han har vært med henne, har han jo bare lekt med henne noen timer, også dratt igjen.

Jeg skjønner ikke hvorfor han opptrer slik, når han ikke er en far for jenta, det er det en annen mann som er han har bare stått for det biologiske..

Anonym poster: 77c661582c5de3d35c3fe86783ba0f3a

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Må nesten si jeg kjenner meg igjen der ang samboeren min..

Han bare MÅ presisere hvor enn han er at han har et barn boende dritlangt unna og ramse opp hele historien hvorfor det ikke bor hos pappa. Hørte han hos frisøren sin, det er temaet han bruker først hos ukjente og skryter ofte av at han vet at barn er sånn og sånn og at han er sånn og sånn. Men han ser barnet sitt en gang hver 3måned i en dag. Han har vel da ikke noen erfaring med barn da? Kan man egentlig kalle seg pappa i den stor grad som han egentlig vil da?

Regner med at når vi får barn er fremdeles temaet førstekidden hos fremmede. Han kommer vel til å glemme at han har fler...:P

Skrevet

Må nesten si jeg kjenner meg igjen der ang samboeren min..

Han bare MÅ presisere hvor enn han er at han har et barn boende dritlangt unna og ramse opp hele historien hvorfor det ikke bor hos pappa. Hørte han hos frisøren sin, det er temaet han bruker først hos ukjente og skryter ofte av at han vet at barn er sånn og sånn og at han er sånn og sånn. Men han ser barnet sitt en gang hver 3måned i en dag. Han har vel da ikke noen erfaring med barn da? Kan man egentlig kalle seg pappa i den stor grad som han egentlig vil da?

Regner med at når vi får barn er fremdeles temaet førstekidden hos fremmede. Han kommer vel til å glemme at han har fler...:P

Hvorfor vil du ha barn med en så udugelig far?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du ha barn med en så udugelig far?

Hva vet du om fyren er udugelig, egentlig? Vet du grunnen til at han ikke ser barnet sitt oftere?

Anonym poster: 44d5ab960d7ad049e50b239cc5814f4c

Skrevet (endret)

Hva vet du om fyren er udugelig, egentlig? Vet du grunnen til at han ikke ser barnet sitt oftere?

Anonym poster: 44d5ab960d7ad049e50b239cc5814f4c

Du skriver at han minner om fyren i hovedinnlegget. Gikk ut i fra at det ikke var kun fordi han skrøt litt mye.

Endret av Chloe-
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...