Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 28 år, og har et ban som er 7 år gammelt.

Før jeg fikk dette barnet mistet jeg i en SA i uke 6, og jeg har de siste to årene mistet to ganger i uke 10 og 11. De to siste gangene jeg har mistet har ikke vært med samme mann om det skulle ha noe å si.

Er det sånn at det "skal" være med samme mann for at man skal kunne kvalifisere til å evt etterhvert få hjelp? Jeg og han jeg er sammen med nå har altså mistet en gang sammen, mens jeg da og har mistet for ca halvannet år siden med en annen mann.

Anonym poster: b059472f28c3a8db3755f3a8ad7f87aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er habituell abort du tenker på så skal det være tre ganger etter hverandre med samme mann.

Trist å høre at du har mistet forresten.

Skrevet

Spør heller legen din eller hør med en spesialist hva de mener i ditt tilfelle. På et annet forum leste jeg om ei som fikk hjelp etter å ha mistet "bare" to ganger med samme mann. Selvom det finnes retningslinjer er det lov å bruke skjønn..

Kanskje det finnes noen små tiltak som legen kan anbefale og som gjør at du føler deg litt bedre mens du prøver?

Skrevet

Hvorfor henge seg opp i merkelappen? Dette er ikke akkurat definerte begreper.

Jeg kaller meg ikke sliter, bare langtidsprøver. Har prøvd i mange år og vært gjennom fem prøverørsforsøk.

Hvis du lurer på hva som skal til for å få hjelp er det tre aborter med samme mann, eller over et år som prøver uten oppnådd graviditet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...