AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 Pleier vekta å endre seg mye hos dere gjennom syklusen? Jeg prøver å gå ned i vekt, men denne uka (det nærmer seg mensen), hjelper det visst ikke uansett hva jeg gjør, ser det ut til. Begynte derfor å tenke på om det kunne ha noe med syklusen min å gjøre. Fint om dere som har erfaring med dette også kan skrive hvor mye vekten varierer hos dere. Skal følge med framover for å se om jeg oppdager et mønster i det. Anonym poster: 724069918e2a6b98347c3072a3c6d592
Gjest Faerunpedia Skrevet 31. mai 2013 #2 Skrevet 31. mai 2013 Jeg pleier å legge på meg rundt 2 kilo, disse forsvinner mer eller mindre over natten igjen.
Løvetanten Skrevet 31. mai 2013 #3 Skrevet 31. mai 2013 Åja, kan gå opp 2-3 kilo. Forsvinner igjen etterpå.
Drizzt Skrevet 2. juni 2013 #4 Skrevet 2. juni 2013 Jepp, går opp 2-3 kilo her og hver måned. Gjerne 3-4 dager før mensen kommer, men det er hovedsakelig vann for jeg føler meg i tillegg ganske oppblåst. Forsvinner raskt et par dager etter at mensen har kommet. Ingen krise, man må tåle at de stramme buksene kanskje ikke passer akkurat de dagene der.
Gjest Spirula Skrevet 2. juni 2013 #5 Skrevet 2. juni 2013 Vekten min kunne øke med opptil 5 kg i dagene før mens! Det varierte fra måned til måned. Alt var vann og oppblåsthet, og kiloene forsvant like raskt som de kom. Klær med strikk i livet var gull verdt i disse dagene.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #6 Skrevet 2. juni 2013 Rett før og under menstruasjonen holder man igjen vann, og vann er tungt, så da opplever mange å gå opp 1-2 kg. Noen mer. Andre, som meg, går ned i vekt under mensen, men det kommer på igjen etterpå. Jeg er ikke sikker på hva som gjør det sistnevnte her(noen som vet btw??), men personlig finner jeg ingen vits i å veie meg under mensen, enten man opplever det ene eller det andre. Så hva med å måle deg med målebånd i tillegg til å veie deg? Anonym poster: 5a664235b809d26dbec2af8a52c6e3c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå