AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 Jeg finner ikke en eneste BH som passer og sitter godt. Jeg bruker 85E, og har prøvd andre størrelser, og alle (absolutt alle!) BH som finnes i butikk hvor jeg bor (Triumph, change, cubus, kappahl, H&M, Lindex - ja, you name it). Jeg har funnet ut at jeg må ha tre sånne hemper bak for å ikke føle at de tunge brystene mine får BH'en til å rakne. Jeg har(hadde) en hvit og en sort BH. Den hvite har bøylen knekt på, og de finnes ikke i butikk lenger. Sort er fint det, men den synes gjennom alt, og begynner å bli nok så brukt opp. Jeg gråter og gråter.. Jeg er så sliten av å prøve. Hva skal jeg gjøre? Anonym poster: faf8b6419511a1a468b4a457fa7dea04
Kaffetrakter Skrevet 31. mai 2013 #2 Skrevet 31. mai 2013 Hei, Jeg har hatt samme problem, og løsningen er internett! Jeg har bestilt fra bravissimo.com. Det er litt dyrere, men definitivt verdt det. Hvis du kommer under 22-23 pund, slipper du å betale moms. Når jeg begynte å kjøpe der, kjøpte jeg et par i forskjellige størrelser som begge kom under grensen så jeg kunne finne størrelsen min. Nå når jeg har størrelsen kjøper jeg alt mulig. De har veldig mye fint PS: du kan også sende mail til de og be om råd, de har vært veldig behjelpelig når jeg har snakket med dem. 2
Kaffetrakter Skrevet 31. mai 2013 #3 Skrevet 31. mai 2013 PS: mine varer kom i løpet av 4-5 dager, så det er også en fordel. Det finnes mange butikker på nett, så hvis du ikke liker bravissimo er det bare å lete 1
estrella Skrevet 31. mai 2013 #4 Skrevet 31. mai 2013 Jeg har ikke handlet fra denne butikken (enda), men de har nå en god del undertøy i ulike størrelser.
Gjest Lille-pus Skrevet 31. mai 2013 #5 Skrevet 31. mai 2013 Tråden ryddet for spekulative innlegg. Lille-pus, mod.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #6 Skrevet 1. juni 2013 Kjøp BHer fra UK eller US. Gjennomsnittskvinnen der har vel større størrelse enn her så de har bedre utvalg i store størrelser. Sett av god tid foran skjermen og vær sikker på at du har riktig størrelse. Vet du merket på de to BHene du allerede har? Om de ikke har merket ditt på Bravissimo kan du søke på Ebay. Anonym poster: 69c3499275b29efe1ba46387f5267e01
Sugerøret Skrevet 1. juni 2013 #7 Skrevet 1. juni 2013 Bravissimo eller brastop.com. Jeg kjøper alle mine fra Brastop.com (før fra bravissimo,men de har ikke str.min lengre.) Rask levering,ikkeno problem med retur.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #8 Skrevet 1. juni 2013 Jeg har den ekstremt vanlige størrelsen 75B og kjøper på internett, så jeg hadde definitivt kjøpt på nett hvis jeg hadde en mindre vanlig størrelse. Dette er 2013 og jeg er fascinert over at du gråter og gråter i stedet for å bestille på internett. Dette er noe høye jenter og menn med store føtter har gjort i årevis. Anonym poster: 24983d9cc0fe97723ea773d887c10e40
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #9 Skrevet 1. juni 2013 Jeg har den ekstremt vanlige størrelsen 75B og kjøper på internett, så jeg hadde definitivt kjøpt på nett hvis jeg hadde en mindre vanlig størrelse. Dette er 2013 og jeg er fascinert over at du gråter og gråter i stedet for å bestille på internett. Dette er noe høye jenter og menn med store føtter har gjort i årevis. Anonym poster: 24983d9cc0fe97723ea773d887c10e40 Nå får du gi deg. Du hadde nok ikke vært særlig glad om du hadde prøvd absolutt alle BH'er som finnes i butikker på stedet du bor og ikke finne en eneste som passer/sitter godt. Jeg vil ikke håpe for mye på en BH jeg ikke har prøvd i det hele tatt heller. Fint at du, men din veldig vanlige størrelse, finner det du leter etter - men jeg har det veldig vanskelig med å finne noe som passer meg. TS Anonym poster: faf8b6419511a1a468b4a457fa7dea04 3
LillaFrosk Skrevet 1. juni 2013 #10 Skrevet 1. juni 2013 Jeg heller kan ikke gå på den vanlige klesbutikken for å kjøpe bher.. Gikk på en undertøysbutikk for å måle meg ordentlig en gang, men synes det er for dyrt med slike. Så, nå handler jeg alt på brastop(.com). De leverer rimelig raskt, og det er billig. Og, så fremt det blir under 200 NOK slipper man momsen. Passer også godt på å lese på "reviews", for å få et inntrykk av hvordan bhen er i størrelsen.
Gjest Lille-pus Skrevet 1. juni 2013 #11 Skrevet 1. juni 2013 (endret) Det er ikke alltid like enkelt nei. Jeg tok en titt på butikken i lenken til esterella, og valgte å se under fanen "Tilbud". Det hender de har ett og annet ok tilbud rundtomkring. Der fant jeg denne, og den ser akkurat nå ut til å være tilgjengelig i den størrelsen du oppgir. Så får andre brukere hjelpe litt når det gjelder merket... Jeg mistenker at enklet av modellene deres kanskje er bittelitt store i cup'en. Edit: Faven er en ganske så fin farve under lyse sommerklær. Personlig synes jeg caffelatte er fint, og har også den farven i hyppig bruk selv Ta også en titt på byttepolicy'en og fornøydgarantien deres. Det er ting jeg liker. Ja, jeg har handlet fra dem Endret 1. juni 2013 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #12 Skrevet 1. juni 2013 Det er ikke alltid like enkelt nei. Jeg tok en titt på butikken i lenken til esterella, og valgte å se under fanen "Tilbud". Det hender de har ett og annet ok tilbud rundtomkring. Der fant jeg denne, og den ser akkurat nå ut til å være tilgjengelig i den størrelsen du oppgir. Så får andre brukere hjelpe litt når det gjelder merket... Jeg mistenker at enklet av modellene deres kanskje er bittelitt store i cup'en. Edit: Faven er en ganske så fin farve under lyse sommerklær. Personlig synes jeg caffelatte er fint, og har også den farven i hyppig bruk selv Å! Den var fin. Lys brun er bedre enn sort uansett !!! Anonym poster: faf8b6419511a1a468b4a457fa7dea04
Gjest Lille-pus Skrevet 1. juni 2013 #13 Skrevet 1. juni 2013 (endret) En sjekk av salgssidene hos mine gode, britiske leverandører gir følgende resultat i din oppgitte størrelse: Helt hvit hos Pour Moi (85E er Engelsk 38DD) - de få eksemplarene de selger ut til den prisen er de få restene de har tilbake nå. (Dette er rett fra fabrikken. og denne resteprisen er aldeles fabelaktig. Du unngår moms og fortollingsgebyr selv om du kjøper to.) Jeg har ikke prøvd den paddede modellen, men den upaddede er en av mine egne favoritter. Endret 1. juni 2013 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #14 Skrevet 2. juni 2013 Bor du i Bergen kan du gå på Netty undertøyssalong, der vil du garantert finne noe du kan bruke og du får god hjelp. Anonym poster: 707d54203133a4f0c46d3fec0b755c5a
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #16 Skrevet 3. juni 2013 Har dere troen på marksandspencer.com? TS Anonym poster: faf8b6419511a1a468b4a457fa7dea04
Gjest Lille-pus Skrevet 3. juni 2013 #17 Skrevet 3. juni 2013 Har dere troen på marksandspencer.com? TS Anonym poster: faf8b6419511a1a468b4a457fa7dea04 Jeg har ikke selv handlet fra dem, men de er jo såpass store at jeg ikke ville vært betenkt mht. seriøsiteten deres. Og passer du på at du holder vareverdien på under 200 norske kroner så synes jeg det ser ut til å være verd å gi dem en sjanse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå