Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har vært eller er med på bassengtrening for gravide med bekkenløsning, når kl på dagen er treningen, hvor lenge varer det og hva betaler dere?

Jeg skjønner at det er forskjell fra kommune til kommune. Jeg får bare ikke tak i den fysioterapeuten her jeg bor som driver med dette (har ringt og mailet) og lurer på hva jeg kanskje kan forvente meg av tid og pris :)

Anonym poster: 449f7e7713e216c31a395b024def5273

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss er det mellom 1300-1400. Koster 100kr pr gang om man ikke har henvisning som spesifiserer gangvansker.

Skrevet

Her betalte vi 55 kroner per gang for leie av bassenget. Måtte ha henvisning fra lege.

Vi trente klokken 11:30, en gang i uken, litt over en halvtime med aktiv trening. :)

Skrevet

Jeg betaler 75 pr gang, med henvisning, trening 1 gang i uken, 1 time. Har mulighet for 2 ganger til pr uke, men det er ikke rettet mot bekkenplager.

Skrevet

Jeg trener en bassenggruppe i bygda hvor jeg bor, via frisklivssentralen. Da er det 300 kr pr halvår. (men bassenget er bare oppe fra oktober-april...Det er et tilbud for alle, ikke bare gravide da.)

I nabokommunen har de trening hele året, og der koster det 100 kr gangen, med mindre du har frisklivsresept, da er det vel 300 kr for 3 mnd.

Du kan ikke sjekke om frisklivssentralen i nærheten har noe sånt tilbud?

AnonymBruker
Skrevet

Var forskjellige tider, men jeg gikk fredag morgen. Betalte 100 kr gangen, og måtte ha henvisning. Oslo.

Anonym poster: 461c3cbea9bd3f3de9ce5e246333e3b4

AnonymBruker
Skrevet

Her i kommunen var det også midt på dagen. Så jeg kunne ikke være med. Som om alle gravide er sykemeldte, og kan komme på trening midt på dagen! sukk

Anonym poster: 2129782f02d7e06e2438e9602eed3871

Skrevet

Jeg gikk i Oslo, synes å huske at det kostet 100,- pr gang.. :klo: manuellterapeuten min ringte dit, ellers ingen henvisning. Og det var etter arbeidstid :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener en bassenggruppe i bygda hvor jeg bor, via frisklivssentralen. Da er det 300 kr pr halvår. (men bassenget er bare oppe fra oktober-april...Det er et tilbud for alle, ikke bare gravide da.)

I nabokommunen har de trening hele året, og der koster det 100 kr gangen, med mindre du har frisklivsresept, da er det vel 300 kr for 3 mnd.

Du kan ikke sjekke om frisklivssentralen i nærheten har noe sånt tilbud?

Takk for tipset meg jeg snakket med de og de ga meg nr til fysioterapeuten som driver på med treningen, for fysioterapeuten min viste ikke hvem som er vikar da han som egentlig har det er sykemeldt.

Her i kommunen var det også midt på dagen. Så jeg kunne ikke være med. Som om alle gravide er sykemeldte, og kan komme på trening midt på dagen! sukk

Anonym poster: 2129782f02d7e06e2438e9602eed3871

Det er mitt problem og, så håper at de kanskje har noe veldig tidlig eller på kvelden, har lest på nettet at noen har det, men tviler egentlig. Er uansett blitt bedre så er litt i tvil om jeg skal gidde, iallefall hvis jeg må ta meg fri fra jobben uten lønn.

Anonym poster: 449f7e7713e216c31a395b024def5273

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...