Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Skogkar
Skrevet

http://www.dagbladet.no/2013/05/31/nyheter/innenriks/snus/tobakk/helsedirektoratet/27435509/

Saken handler om at snusbruken eksploderer, men jeg satt igjen med argusøyne i sjokk og vantro over klesstilen til disse hipsterne. For noen år siden var det nazi-stilen som var inn. Nå er det white-trash stilen som er inn? Hva får hipstere til å kle seg slik? Jeg mener..olaskjorte med grå hette? HÆ? Olaskjorte med grå hette og SKINN-ERME? Whaat? Ironisk 90-talls cap bak fram? Utringing ned på navlen? BART!?

Hva kommer mine framtidlige barn til og gå med? Ei opp-ned kjole på huet med grønne lær-ører hengende ned akkompagnert med dunjakke uten dun, et sykkelsete med gardiner påmontert som bukse og to pappesker som sko?

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det der er ikke hipstere. Jeg syns ikke de har så fine klær, men hipstere kan de ikke kalles. Det er jo sånn halvparten av gutta i oslo kler seg.

Anonym poster: 08a6353fdf1718e1d9f1022563e2f916

• Liker 3
Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Jeg kler meg litt som de på bildet, men den ville utrigningen er jævelig Heller ikke storfan av disse sammensatte plaggene man kan få kjøpt.

Joa, enig i at bildet ser helmongo ut.

• Liker 1
Gjest Fluttershy
Skrevet

Jeg synes egentlig de så litt ut som noen av de narkomane jeg har sett her i byen :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

:hoho:

Det ser jo ikke bra ut.. :riste:

Skrevet

Ikke pent, nei. Men hvis de føler seg bra av å kle seg sånn så er jeg glad på deres vegne.

AnonymBruker
Skrevet

Jævlig. Jeg kunne aldri datet/vært sammen med/hatt sex med en fyr med den stilen. Men vi er jo alle forskjellige. ;)

Anonym poster: bd9832ebb4c5408b59c9f4f1f9c3917d

Skrevet

Første som slo meg var : Hvorfor intervjue to svenske kids om norsk snusbruk ...

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange som går slikt for tiden. Jenter også

Anonym poster: 2f61d79d57d77630364885e2a935e1fe

Skrevet

Første som slo meg var : Hvorfor intervjue to svenske kids om norsk snusbruk ...

Haha, akkurat det samme jeg tenkte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...