AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #1 Del Skrevet 30. mai 2013 Noen som har erfaring? Stopper det søtsuget slik det sier og gir det deg en liten boost i forbrenningen? Anonym poster: 010e9799ea231716c047d29d2088e3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 30. mai 2013 #2 Del Skrevet 30. mai 2013 Neida, dette er juks og bedrag. Ingenting å kaste bort pengane på. Les meir her: http://tjomlid.com/2013/04/17/chili-forte-useriose-lognhalser/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira-delta Skrevet 31. mai 2013 #3 Del Skrevet 31. mai 2013 Uff jeg syns det er helt forkastelig at slike produkter er tilgjengelig.. Niesen min på 14år hadde fått et par av venninnen sin, og hun ble veldig dårlig. Skalv, ble kvalm og fikk dårlig mage av det. Så det stoppet vel søtsug, men det kan ikke være verdt det. Jeg fatter ikke at folk kan vurdere noe sånt engang.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bustyvel Skrevet 2. juni 2013 #4 Del Skrevet 2. juni 2013 Bare å prøve det, men forbered deg på rennebæsj til gangs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå