Gjest Jenta123456 Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 Har såvidt begynt på den nye livsstilen min, men jeg merker at jeg har en svakhet: sukker og karbohydrater. Det er så ENORMT vanskelig å klare å gå en dag uten sukker.... Må ha noe søtt liksom, og det blir usunt... Har hørt om noen som har snakket om noe krom som man får kjøpt på apoteket, er det noen som har prøvd dette, og viktigst: fungerer det? Hvor mye koster det, og hva heter disse kromtablettene? Håper disse kan hjelpe meg med søtbehovet mitt!
@Maja Skrevet 31. mai 2013 #2 Skrevet 31. mai 2013 Dei står sammen med kosttilskuddet, og heiter Krom (altså tilsvarande som D-vitamin tablettene heiter D-vitamin). Eg tar slike, men er vanskelig å sei om det er derfor eg ikkje har så mykje søtsug eller det er andre grunnar. Vertfall, klarer du deg ei tid uten sukker vil uansett søtsuget reduseres.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #3 Skrevet 31. mai 2013 Krom-tilskudd fungerer bra hvis søtsuget skyldes krom-mangel. Hvis søtsuget har andre årsaker vil krom sannsynligvis ikke fungere. Anonym poster: 7a814fef817e485af163adfecf39c661
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #4 Skrevet 1. juni 2013 Jeg er sugaraddict og krom hadde null virkning på meg Anonym poster: ae6298868e09b9ce1c86bcfab240607c
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 For min del virket krom alt for godt! tok det for en stund tilbake siden, og mistet helt lysten på sjokolade. endte med at jeg sluttet fordi jeg ikke hadde lyst på søtt lenger, spiste sjokolade bare for spise, ikke pga at jeg hadde cravings. ja det virker kanskje litt rart at jeg sluttet fordi de virket, men savnet å ha lyst på sjokolade Jeg brukte bio-t (tror jeg merket het, grå eske..) så du får nesten bare prøve deg frem. har nett begynt på de igjen, da jeg vil miste noen kilo:) lykke til med vektnedgang:D Anonymous poster hash: ff376...39b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå