AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 Kort fortalt, møtes for en 4 mnd siden, hvor vi tilbragte en del tid ilag, samt at vi gikk på kino sammen, gikk på kafe og den type ting. Så måtte vi dra hvert til vårt fordi hun skulle studere noe greier i utlandet, mens vi fortsatte og holde kontakten via skype og på meldinger. Men så var det veldig stille i en lang periode, uten at jeg hørte noe fra henne, vi avtalte til stadighet og skype med hverandre, men var alltid hun som ikke hadde tid. Mens nå i forrige uke så fikk hun en karakter på en eksamen som var veldig bra, så da tok jeg og gratulerte henne med det, spurte om nummeret hennes der hvor hun studerer og fikk det, samt at nå er det hun som tar initiativ til skype. ( Vi er begge i slutten av 20 årene) Anonym poster: 9b1def5012e7237bdf4a4fe892dbe212
PanLi Skrevet 30. mai 2013 #2 Skrevet 30. mai 2013 Hehe. Ikke godt å si hva hun tenker. Du får nesten bare fortsette å holde kontaken med henne og se hva som skjer Hun virker iallefall til å ville ha kontakt med deg! Når kommer hun forresten tilbake? Er det snart?
Mr.Omg Skrevet 30. mai 2013 #3 Skrevet 30. mai 2013 Basert på min erfaring så er du nok en venn for henne, men det er ikke sikkert. Hvordan er tonen i meldingene mellom dere? Du kan jo spørre henne? Lykke til uansett
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #4 Skrevet 30. mai 2013 Nja når hun kommer tilbake er jeg faktisk usikker på, men det var iallefall en VELDIG vennskapelig tone om ikke mer. Nå når vi prater så går jo praten om løst, men har sååååå lyst på hu hu er skikkelig nydelig...........eller kanskje jeg bare er en det er greit og holde på gress, hva vet jeg. Tingen er at jeg ALDRI får henne helt ut av hodet, hun kommer alltid tilbake. Anonym poster: 9b1def5012e7237bdf4a4fe892dbe212
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #5 Skrevet 30. mai 2013 Flørt mer og tydeligere. Anonym poster: 353ee5df7e584da948d5dfc22f9db81c 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #6 Skrevet 30. mai 2013 Som utenlandsbeboer og student kan jeg si at jeg kunne gjort det samme som henne og stadig være interessert. Jeg liker ikke å bli "avstandskjent" med folk. Man blir fort "feil kjendt" (hvis det gir mening?) når ting kun er på skrift/telefon. At det er forholdsvis lang tid til man ser personen ville også spilt en rolle for meg. Og som ny i et land, og ikke minst som student, har man også mer enn nok å fylle tiden med. Jeg sier som personen over meg, FLØRT tydelig, så skal du nok finne ut hvor landet ligger! Lykke til! Anonym poster: fce806d8e3094a8eb9447beec063fe8a
Gjest .-L-. Skrevet 30. mai 2013 #7 Skrevet 30. mai 2013 (endret) Ville tatt det som det kommer egentlig, ikke tenkt så mye på det. Når hun ikke har tid så er det fordi hun ikke prioriterer deg, enkelt og greit. Så ja, jeg ville nok ikke hatt så store forhåpninger til hun der. Forhåpentligvis så har hun lyst å treffe deg nå da! Du ska i alle fall ha for at du har stått løpet ut og ventet. Det hadde nok ikke jeg gjort hvis hun hele tiden hadde avlyst. Endret 30. mai 2013 av .-L-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå