Gjest Elyssa Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 Når er det på tide å senke sengebunnen egentlig? Når de begynner å reise seg opp? Vet noen gjør det fra starten av, men her har han trivdes best med den oppe, så vi lurer på når vi blir nødt til å endre på det? Han er 7 mnd nå. 1
absinthia Skrevet 30. mai 2013 #2 Skrevet 30. mai 2013 Jeg har senket den når de får tak i kanten, for før man vet ordet av det, har de lært å reise seg opp! De to minste mine reiste seg da de var 6 og 7 måneder. De to største var 8-9 måneder.
Stinelin Skrevet 30. mai 2013 #3 Skrevet 30. mai 2013 Vi gjorde det da vi så at han var på tur til å klare å reise seg på dagtid. Hadde senga inntil dobbeltsenga og en vegg, slik at det ikke var fare for at han skulle falle i gulvet om han plutselig skulle reise seg på natta. Han var da 11mnd, og jeg har forstått at det var veldig seint.
Orchideae Skrevet 30. mai 2013 #4 Skrevet 30. mai 2013 Her senket vi da hun begynte å ta "push ups" med hendene på kanten. Hun reiser seg ikke og kan heller ikke sette seg opp, men bedre føre var. Hun var 7 måneder.
Sissa Skrevet 30. mai 2013 #6 Skrevet 30. mai 2013 Vi gjorde det forgje uke, da var ho 6 1/2 måned. Hun begynte å ta tak i kanten og prøve å dra seg opp, så like greit å være føre var
Soon Skrevet 30. mai 2013 #7 Skrevet 30. mai 2013 Vi gjorde det da hun begynte å snu seg over på magen og sette seg opp i senga selv, da var hun 6 måneder.
^^Belle^^ Skrevet 31. mai 2013 #8 Skrevet 31. mai 2013 Vi gjorde det kvelden etter at jeg ble vekket av verdens største glis som tittet over kanten på senga. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå