AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #1 Del Skrevet 30. mai 2013 Hvis man skrur av mobilen sin, får man opp at meldingene har kommet inn akkurat det klokkeslettet man skrudde på mobilen. man kan ikke se når de faktisk ble sendt. Er det noen mulighet for å endre på dette? Jeg har Samsung Galaxy S3. Ikke spør hvorfor jeg spør, haha. Men hadde mobilen avskrudd i mange timer og vil vite når en melding faktisk ble sendt, ikke bare når jeg mottok den. Anonym poster: d92f4726cb6d9d21dbc6e87d7ee45482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 30. mai 2013 #2 Del Skrevet 30. mai 2013 Du kan spørre den som sendte meldingen? Utover det så tror jeg ikke du kan finne ut av dette uten å snoke på avsenders telefon... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 30. mai 2013 #3 Del Skrevet 30. mai 2013 Husker at mobilene før (iallefall de jeg hadde) hadde sms'er hvor det stod både klokkeslett for sent og mottatt. Trur det stod i de første mobilene mine i selve sms'ene, mens de senere så måtte man klikke på info eller noe sånt. Men etter jeg fikk smart-mobil så står det ikke lenger, husker at jeg la merke til det, kan ikke finne ut hvordan man kan se det på min Samsung Galaxy 2 og heller ikke den forrige Sony Ericsson Xperia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #4 Del Skrevet 30. mai 2013 Du kan ringe mobiloperatøren din og be de printe ut en smslogg fra ditt nr den siste måneden, som du får i posten. Veldig detaljert logg med avsenderens nr, dato og klokkeslett. Anonym poster: a6e793e13d4f7051d4398ace2bc38cf9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 30. mai 2013 #5 Del Skrevet 30. mai 2013 Du kan ringe mobiloperatøren din og be de printe ut en smslogg fra ditt nr den siste måneden, som du får i posten. Veldig detaljert logg med avsenderens nr, dato og klokkeslett. Anonym poster: a6e793e13d4f7051d4398ace2bc38cf9 Feil. Inngående, ufakturerbar trafikk blir ikke lagret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #6 Del Skrevet 30. mai 2013 Feil. Inngående, ufakturerbar trafikk blir ikke lagret. Jo, kun mellom deg selv og ett annet nr kan du be om. Husker jeg gjorde det med en exkjæreste, ringte Telenor og de printet ut hele sms-loggen mellom meg og han. Alle mine og alle hans meldinger fikk jeg. Sukk, ung og forelsket. Anonym poster: a6e793e13d4f7051d4398ace2bc38cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 2. juni 2013 #7 Del Skrevet 2. juni 2013 Jo, kun mellom deg selv og ett annet nr kan du be om. Husker jeg gjorde det med en exkjæreste, ringte Telenor og de printet ut hele sms-loggen mellom meg og han. Alle mine og alle hans meldinger fikk jeg. Sukk, ung og forelsket. Anonym poster: a6e793e13d4f7051d4398ace2bc38cf9 Der må jeg nok ta deg i løgn, gitt. Jeg jobber hos en av Norges største operatører, og dette er ikke informasjon det er mulig å hente ut. Vi KAN hente ut tidspunkt for mottatte meldinger og samtaler, men det blir ikke gjort med mindre politiet går inn og ber om det, og heller ikke over 3 måneder gamle samtaler/meldinger. Hvorfor tror du de måtte hente ut smser fra 6 telefoner i Øygard-saken? Det er MYE arbeid, og hadde de kunne fått det fra operatøren hadde nok heller gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #8 Del Skrevet 2. juni 2013 Der må jeg nok ta deg i løgn, gitt. Jeg jobber hos en av Norges største operatører, og dette er ikke informasjon det er mulig å hente ut. Vi KAN hente ut tidspunkt for mottatte meldinger og samtaler, men det blir ikke gjort med mindre politiet går inn og ber om det, og heller ikke over 3 måneder gamle samtaler/meldinger. Hvorfor tror du de måtte hente ut smser fra 6 telefoner i Øygard-saken? Det er MYE arbeid, og hadde de kunne fått det fra operatøren hadde nok heller gjort det Jeg lyver så absloutt ikke, hvorfor skulle jeg gidde det. Skulle gjerne ha visst deg arkene jeg fikk tilsendt. Men nå er dette 10år siden, så godt mulig regler har blitt endret siden den gang. Og det har det nok, siden du sier dette ikke går nå. Anonym poster: a6e793e13d4f7051d4398ace2bc38cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå