Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2004 #1 Skrevet 8. april 2004 Er det noen som har sett de groteske bildene på silicone-holocaust? Jeg ble skikkelig skremt! Jeg tenkte på å operere brystene, men.. Huff. Er det noen som kjenner noen som har hatt problemer/alvorlige problemer med saltvann eller silikon i brystene? Er det noen som vet om det forekommer her i Norge at brystene "dør", at protesen presser seg ut gjennom huden eller at arrene aldri gror og at brystet råtner? Er det noen her som har hatt brystproteser i mer enn fem år og kan fortelle om en problemfri tilværelse mht protesene? Hjelp!
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2004 #2 Skrevet 10. april 2004 tenker du på denne siden? http://www.siliconeholocaust.org/photos1a.html
Gjest Fornøyd Skrevet 10. april 2004 #3 Skrevet 10. april 2004 Silicon Holocaust viser jo bryst og mislykkede inngrep fra dårlige amatør-leger med lav intelligensia-rate. Slike groteske ,mafiose, russiske wanna-be inngrep finner du bare ikke i Norge. Det er imidlertid en forskjell i hvor estetisk flinke og ærlige kirurgene er her også. Klart det! Så det gjelder å finne de beste. De med gode resultater å vise til. Dessuten er det en inndeling i Norge blant de som: 1) Opererer inn silikon via underbrystet. Da blir det selvfølgelig arrdannelser. 2) Bergens-klinkker so mer berømte for å operere inn saltvannsprosteser på undersiden av bryst-kjertelen, fra undersiden av armene. Her vil ikke arrene være på selve brystene, men mer i retninge underarmene: altså et mye bedre estetisk utseende! Disse saltvannsprotesene skal holde livet ut, så man slipper flere operasjoner. Dessuten slipper man at brystene faller sammen pga. protesene er under brystkjertelen. Dette er den mest krevende operasjonen sett fra legens side. Men også den estetisk mest vakre!! De i Bergen jobber livet av seg for det ekstra bryderiet det er for dem å gjøre disse inngrepene bra. De fleste jeg vet i Oslo derimot, tar den letteste utveien og opererer silikon inn ved snitt under brystene. Dette er nemlig det enkleste for legene. For meg er valget soleklart Bergen og Fana. De leverer!
Gjest Phair Skrevet 10. april 2004 #4 Skrevet 10. april 2004 Vurderer og kjøpe meg nye pupper neste år, er det ingen i Oslo som dere kan anbefale?
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2004 #5 Skrevet 10. april 2004 men de som har laget siden sier jo at legene som opererte var autoriserte leger... flinke leger. men ja, det var blant annet silicone holocaust jeg tenkte på. jeg ble/er virkelig skremt! Tenk at hele puppen dør og de må bare kutte dem av... eller at protesen tyter ut.... ekkelt og SKUMMELT!!! er alle som har operert seg som pleier å være her inne fornøyd med selve inngrepet? og hvor lenge siden er det du tok operasjonen? har du måttet operere på ny etter den første operasjonen? (du=alle med silikon/saltvann)
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2004 #6 Skrevet 11. april 2004 Det å være "autorisert" betyr ikke det samme som at man er flink, har stil og har god vurderingsevne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå