Gå til innhold

Babyfeet og lotion etterpå?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tok en babyfeet "kur" 16 mai, og kom til å søle ut endel av væsken. Men nå har føttene mine flasset i et par dager, kanskje en ukes tid. Jeg ser fortsatt at det er endel flak igjen som kanskje kommer av (jeg får de ikke av ennå), men er det ille om jeg setter meg med føttene i noen lotion sokker? Føler nesten at deler av føttene som er "nye" er tørre, og det er synd om den nye fine huden blir tørket ut pga at jeg venter på at resten skal flasse av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står at man ikke skal smøre beina, men la dem flasse ferdig. Man kan ved behov ta en ny omgang med de sokkene og væsken ca to uker etter at du er ferdig å flasset, hvis man hadde veldig mye tørr hud før man startet. Ellers så var det vel anbefalt å vente 4-5 mndr mellom hver gang.

Mine bein flasset i to uker (man skal ikke pelle det av..men en del forsvant etter dusj når jeg tørket meg med håndkle o.l). Er mye bedre nå enn de var før, men har fortsatt litt tørre flekker her og der (men jeg sliter veldig med det!). Smurte beina når de var helt ferdig med flassinga.

AnonymBruker
Skrevet

Med en gang du smører med krem/lotion så stopper flassinga!

Jeg pleier å sitte med føttene i fotbad etter en babyfoot-behandling, og så gå over med skrubbehansker - DA løsner det da! Smøre føttene gjør jeg først når jeg regner meg for ferdig...

Anonym poster: 4c9227ef49623cdb50323d6d6386297e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...