Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen erfaringer her om emmaljunga barnevogn? :-)

Hvilken er bedre til stier, i skog og mark, enn på asfalt??

Kanskje ikke emmaljunga i det heletatt?

Noen som har en emmaljunga til vanlig, og en spesiell litt billigere vogn som passer bedre til skog og mark?? Eller fungerer noen til alt??

Noen som har emmaljunga barnesete?? De er jo også litt søte da:-)

:-)

Anonym poster: 6c856cf8eb53eb7c45486ca700de3eac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker emmaljunga duo Edge vogna til skog og mark, fordi den er så stabil og fin og har en rimelig trille i takboksen på bilen til småtrilling i byen og på kjøpesenter.

Hadde samme typen vogn til den nest minste og valgte den fordi jeg gjerne vandrer en del på skogsstier, i fjæra osv med vogna. Den er jo litt som en traktor eller en offroadbil, ganske tung i forhold til en del vogner, men har gode hjul og et som sagt svært stabil til slikt bruk.

Skrevet

Vi har valgt city crossen, og rett og slett fordi den er både stabil og lett. Vi trenger ikke bli svett bare fordi vogna er med :) velger du en PP(polar performance) vogn, så har du også kommet deg et hakk lengere med bla bedre dekk, demping osv. :)

Skrevet

Jeg har kjøpt Edge Duo da jeg kommer til å bruke den mye til ujevnt terreng. Det var den vognen som ble anbefalt til slikt bruk :-)

AnonymBruker
Skrevet

Vi har edge duo pp. Den er helt fantastisk i skog og mark, samt på snø og slaps. Kjempegod vogn på alle underlag.

Anonym poster: 78fd15558256f2d8c45ed5df492c19ad

Skrevet

Jeg har kjøpt Edge Duo da jeg kommer til å bruke den mye til ujevnt terreng. Det var den vognen som ble anbefalt til slikt bruk :-)

Vi ble anbefalt city crossen, så det spørs vel fra butikk til butikk :)

Skrevet

Vi ble anbefalt city crossen, så det spørs vel fra butikk til butikk :)

Jepp, det gjør det nok - er nok smak og behag fra de butikkansatte også :-)

AnonymBruker
Skrevet

Etter det jeg har skjønt er City Crossen mer en "byvogn" derav navnet City Cross. Det var i alle fall det jeg som sto i Emmaljunga katalogen vi fikk.

Anonym poster: 78fd15558256f2d8c45ed5df492c19ad

Skrevet

Det står ikke noe om at det er en byvogn i 2013 katalogen. City Cross er sikkert en veldig god vogn, men hadde jeg skulle hatt ei for å bruke i skogen hadde jeg vurdert ei med lufthjul. For å være helt ærlig, så synes jeg ikke de nyere sorte EVA hjulene er så gode. Jeg foretrekker å dra den gamle barnevogna på 18 år i skogen pga de hvite tykke gummi dekkene. Å så har du jo Simo og Brio som har 4 hjulinger. Hvis du vil se på 3 hjulinger så er jo TFK Joggster og Moutain Buggy Urban Jungle også verdt å se på.

Skrevet

Vi har ikke begynt å se på vogner ennå men tenker på Emmaljung fordi jeg jobber på en småbarnsavdeling i en barnehage hvor de minste sover i sine vogner i barnehagen. Det er en unge som har en Emmaljung (vet ikke hvilken) og den er den beste å trille. Den er veldig lett men stabil, ser for meg at den er god å ha i skogen, men har jo ikke prøvd. Har ikke lagt merke til hvilke merker de andre har fordi jeg liker de vognene mindre, den ene er veldig tung og bråker men ser ikke så veldig gammel ut.

Skrevet

Det sies at lufthjul er et must hvis du triller på grusvei og skogterreng.

Vi har Emmaljunga Mondial (samme som edge), og den blir trillet en del offroad. Opp og ned jordet er veldig effektivt for å få baby til å sove :fnise: .

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...