AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 Først og fremst vil jeg advare om at dette er en historie med fæle detaljer. Jeg trenger å "skrive opplevelsen av meg" og da må det nødvendigvis bli noen grusomme detaljer. Jeg bor i blokk, 5 etasje og har innekatt. I går hoppet/falt den ut fra verandaen og rett i asfalten. Jeg hørte lyden og skyndte meg ut på verandaen og tittet ned. Katten reiste seg og jeg fikk et vilt og selvfølgelig urealistisk håp om at det kunne ha gått bra. Men så så jeg jo at måten den stakkars katten gikk på. Jeg løp ned trappene og fant katten krøpet sammen ved veggen. Den pustet og det randt blod fra nesa. Ansiktet var deformert, tennene stakk i feil retning og den vrei på hodet og prøvde vel å rette på den knuste underkjeven. Jeg viste den måtte avlives og at aller helst burde jeg slå den ihjæl med en gang da lidelsen må ha vært enorm men jeg klarte det bare ikke. Jeg fikk onkelen min til å komme og de minuttene det tok før han kom var helt forjævlige. Alt jeg ønsket var at hun skulle dø av seg selv og så fort som mulig. Å se henne lide på den måten, tenke på hvor vondt hun må ha hatt det, hvor redd hun var, hvilken fin katt hun var, det var bare grusomt. Så ble hun hentet og alt var over. Jeg satt resten av natten helt ute av stand til å gjøre noe som helst, bare glo apatisk ut i lufta. Jeg har ikke grått en tåre og jeg sørger ikke over katten. Jeg var glad i katta og ville henne bare vel men knytter meg ikke til dyr på den måten at jeg sørger når de er borte. Hadde jeg gitt henne vekk den dagen hadde jeg ikke savnet henne i dag, bare ønsket at hun hadde det bra. Det som plager vettet av meg nå er at hun led. At jeg ikke klarte å slå henne ihjæl med en gang. Det er bildene i hodet mitt og tanken på hvordan hun må ha hatt det som sliter på meg. Klarer ikke riste av meg den dystre følelsen. Anonym poster: 5ba50919aadd685659c533e65a8a4c75
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #2 Skrevet 30. mai 2013 Huff, men det er vel ikke bare bare å slå ihjel en katt heller? Tviler på at du hadde klart å avlive den med en gang. Hva gjorde onkelen din egentlig? Har selv opplevd at katten vår falt ned fra 5 etg., han var STOR og blødde fra nesen når vi kom ned og lå på asfalten helt apatisk. Når vi kom til vetrinær viste det seg at han bare hadde fått slått luften ut av seg, så det kan gå bra også. Anonym poster: a63dee25f94f0984b0c7ab18e5bfaa03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå